Ik heb laatst ook het seizoen met lisa, lize en jefferson en rosanna enzo teruggekeken. Nou ik weet niet wat er mis is gegaan dit seizoen, zowel met de koppels als de verleiders, maar het lijkt alsof het veel minder uitgesproken persoonlijkheden zijn dan de andere seizoenen. Ook leken de ‘vriendschappen’ van de mannen en vrouwen van de koppels wat leuker en hechter dan in dit seizoen.
Ik vind dat saaie koppel (sorry ben hun namen vergeten) ook gewoon echt niet leuk en echt onaardig. Ik zou in ieder geval liever hebben dat mijn vriend iedere avond tot 6u in de ochtend feest en iets meer met meisjes omgaat dan ik chill zou vinden dan dat hij zich zo ongeïnteresseerd zou gedragen.
Mocht iemand een link hebben voor aflevering 7, zou ik heel blij zijn
Afl. 7
Voor het eerst dit seizoen echt genoten! Alleen, wat the hell zei Sidney nou? Ja best mooi lichaam maar het kan stúkken beter?
aflevering 7
Ik vind het ook eindelijk een enigszins smeuiige aflevering. Door het aanstellen van Demi, het commanderen van Rodanya en vooral door LAURA!!
Ik vind haar (Laura dus) wel een mooie nu. Ze hoort totaal niet in dit programma thuis dus baas van dr dat ze door de screening is gekomen. En heerlijk verfrissend om te zien dat zij zo verzekerd is van het feit dat niemand haar leuk hoeft te vinden. En hoe dat dan weer, ook via haar invloed op Milou, een frustrerende uitwerking heeft op die verleiders. Ze hoort daar niet thuis maar brengt wel de leuke twists in de verder nogal saaie bedoening!
Sjeeees die Jietse heeft me nog een geil lichaam ook zeg, kom maar door
Ik vind die Maxim(e?) erg dom overkomen eigenlijk.
Aflevering 7, jullie gaan me haten
Gaan we nu ook allemaal vallen over dat Roger roept ‘oh een Japanner’ en daarna als iemand zegt dat ze knap is ‘ja maar Aziatisch hè’…
-ik had dit getypt tijdens kijken zelf, maar het wordt gewoon nog erger- :
OMG wat Heikki zegt dan over die Jungle muziek
En haha moedertje Laura met dat de tetten van Milou mooier zijn hahaha
Waarom post je dit? Zodat mensen gaan happen? Nou gefeliciteerd.
Nou ik post het niet voor dit soort reacties
Heeft er iemand misschien een link voor aflevering 7?
Samenvatting
Ik val eerder over de opmerking van Heikkie over dat junglemuziek/thema beter past bij Morgen en Roger…
Snap ik, die opmerking was ook wel gemener. Zover was ik toen ik mn post maakte nog niet.
Deze mensen trekken me wel uit mijn linkse bubbel.
Nou had hoge verwachtingen door dit bericht maar vond er geen zak aan lol
Bij mij werkt deze. Er staat wel 5 maar volgens mij is 't gewoon 7
Ik krijg hier constante meldingen dat de site notificaties wil sturen en kan hem nauwelijks wegklikken
Die Laura echt
Kijkt iemand anders nog ouderwets lineair
Oh ik had dat 1 keer en kon 't gewoon fatsoenlijk wegklikken!