En zegt bovendien terwijl hij achter twee donkere jongens zit, dat zijn vriendinnetje van donkere jongens houdt. Mijn god
Wat vreselijk ongemakkelijk dit
Haha ze staan er allemaal een beetje bij alsof ze gedwongen worden
Waarom is Milou’s date dansen terwijl Demi een beetje aan de bar hangt?
Ooooh die Laura is gewoon gemeen
Omg die laura hahhahhahaha
Met die Laura op date gaan is pure horror
Nouuuu zeg wat een figuur die Laura
Sid showt echt graag zn 6pack
Volgens mij gaat het volgende week wel los. ‘t leek bijna alsof Laura wat gedaan heeft maar dat kan ik me niet voorstellen :’)
Nu had Milou wel even mogen zeggen ‘ga eens gauw uit mijn bed’.
Ik denk dat hij zo keek omdat Laura zichzelf zo niet vermaakt en moest huilen
aflevering 6
Ik denk dat Milou snel de fout in gaat. Want toen Danicio d’r bed in stapte kon ze niks anders dan giechelen, ze leek echt te genieten van die complimentjes, maar nou in aflevering 6 is het ineens “ja ik ben echt boos, waarom deed ie dat”. Wat vind ze nu zelf echt?
Dat soort dingen zijn sowieso tegenstrijdig, en het verbaasde me ook dat ze die “foute” beelden niet lieten zien bij het kampvuur
Ja dat was wel een stuk boeiender
Hoe kan ik een spoiler plaatsen?
Niet mee eens, als je slaperig bent ben je niet altijd heel assertief. Snap wel dat je het op dat moment niet begrijpt en de volgende dag boos bent. Vind het juist goed dat ze het niet hebben laten zien.
“En ik praat alleen maar poep re te te”
Ik vind wel dat er een verschil zit tussen iemand niet direct je bed uit schoppen (want daar kan ik nog inkomen), en genieten van de aandacht. Want dat doet ze overduidelijk
afl 6
Ik ga echt stuk om dat stukje over die kikker hahhahahahaha
ben ik de enige die helemaal leip werd van het geluid van die vogel op de achtergrond bij het kampvuur?
Afl6
Ik vind het dus wel echt jammer om te horen als milou zegt dat ze al niet zo zelfverzekerd is. Ik kan me ook wel weer voorstellen dat mensen het zien als dat ze aandacht en complimenten fijn vindt, maar misschien heeft ze ook een soort bevestiging nodig dat ze leuk en aantrekkelijk is omdat ze dat zelf niet zo gelooft.
Ik vind milou en jietske eigenlijk best leuk bij elkaar passen
Afl 6
Dit gevoel heb ik dus ook. Zij is stiekem rete onzeker, vandaar dat zij haar vriend ook met alles wil controleren. Dit zo zomaar daaruit voort kunnen komen. En dan zit je op zo’n eiland, ineens heeft iedereen aandacht voor haar. Als je niet zo’n goed zelfbeeld hebt snap ik ergens wel dat je het inderdaad als bevestiging kunt zien. Ergens wel sneu, als het waar is. Ofja, voor haarzelf vooral want het is echt nergens voor nodig.
Afl6
Ja dat is precies wat ik bedoel en ook denk. Vind dat wel echt heel jammer en ook sneu voor haar ja, ik vind, voor zover dat te beoordelen is met dit programma, haar heel spontaan en leuk, vrolijk overkomen, ze is ook nog eens mooi om te zien met een prachtig lichaam. Dat wil niet zeggen dat ze dan niet onzeker mag zijn, of dat iemand die dat niet is/heeft wel onzeker moet zijn, niemand zou dat hoeven zijn, en ik vind het jammer om te zien wat het met haar doet. Ik denk echt dat als zij in de fout zou gaan, dat dat niks te maken heeft met haar gebrek aan gevoel of liefde voor haar vriend, maar puur de onzekerheid.