Ik zou die ook graag willen hebben
Aflevering 6
Dat einde van de laatste aflevering op videoland zo droog Sidney met dat liedje. En ik vind dat iedereen zich aanstelt om de beelden, er gebeurt helemaal niks, wat maken ze zich druk.
Die uit Google drive werkt bij mij ook niet.
Heb hem zelf gekeken op https://spatienet.com/temptation-island-6-option-2/
spoiler aflevering 6
Die rap van Sidney hhha, zo droog
Vond het verder geen mega spannende aflevering, wil sensatie
Ah geen idee hoe dat kan, bij mij begint hij wel gewoon met afspelen.
Hoeveel spijt zou het casting bureau hebben van Laura en Roger.
Jezus zit Sidney nog steeds nog met die piemel, wat een gedoe
Ik heb deze vorige week al gezien
Want had de verkeerde gekeken op Videoland.
Ik vind wel dat er maar zo weinig kan? Dat van Milou met die gast in dat zwembad, gewoon elkaar in het water gooien. Is dat nou zo erg? Ik zou daar echt niks achter zoeken, dat soort dingen doe ik met vrienden ook?
Ze zijn zooo saai
“Ik doe wat ik doe, en wat gebeurt, gebeurt” Haha whut
Komt Ayleen uit twente?
Naja dat je dat met vrienden doet maakt het natuurlijk wel anders dan deze situatie, want dat is waarschijnlijk onschuldig. En hier zijn die verleiders echt uit op het verleiden van die meiden
Ja maar betekent dat dan dat je dus de hele twee weken iedereen, zoals Laura, van je af moet slaan en uit de buurt moet houden als je dat normaal ook niet zou doen? Mensen kunnen JOU wel verleiden, maar het betekent toch niet dat je daarmee ook daadwerkelijk verleid wordt?
Je kunt wel gewoon leuk gezellig mee doen maar ik vind Milou bijvoorbeeld niet per se onschuldig doen. Vind wel dat zij zich laat verleiden en daar op in gaat, denk dat dat het is
Die Sidney is een aparte gozer. Staat zit uren mooi te maken voor meeting met de verleiders en kampvuur. Is super erg geraakt door een random dude die claimt een grote pik te hebben. Wtf. Maak je druk om je vriendin of ga plezier hebben.
Ja das wel zo, maar dat is omdat wij dat zien. maar van wat er op het kampvuur werd laten zien kun je dat nog niet afleiden toch?
Jeetje wat belachelijk die oortjes hahahah
Wacht maar zometeen, zo awkward! Vooral hoe de mannen er bij staan.
IN HET SPECIAAL ROGER
Zo niet te zuinig inderdaad