Temptation Island #1

Ik ook vind het echt een pannenkoek

Ik vond Sidney de eerste 2 afleveringen nog leuk maar inmiddels laat ie zich zo ontzettend kennen. Ik vind het heel kinderachtig en onzeker overkomen, hij pakt ook iedereen op het uiterlijk, stoer hoor.

2 likes

Het is wel redelijk als ze zich ook echt zo gedragen in real life. Ik vind dat het er bij temptation om gaat hoe je met verleidingen omgaat en hoe je die kunt weerstaan. Als je jezelf helemaal niet op de proef wilt stellen had je net zo goed thuis kunnen blijven.

En daarnaast kun je ook gewoon aanwezig zijn bij een feestje en socializen met anderen zonder te flirten.

2 likes

Ik zag haar bij Goedele on top en vond haar daar verrassend leuk eigenlijk! Ook niet echt arrogant ofzo en ze kwam ook niet zo ā€˜leegā€™ over, dat vond ik bij dat roodharige meisje wel echt.

Nou als ze in aflevering 3 de hoofdrol heeft gespeeld verwacht ik niet veel soeps meer :joy:

Ik zit echt vol verwondering te kijken naar hoe ze met zulke enorme nagels zich Ć¼berhaupt heeft weten aan te kleden/op te maken, dat ik amper heb geluisterd naar wat ze zegt :joy:

1 like

Is ook bij normale stellen totdat de een een andere partner vindt. Dan is het vaak snel afgelopen met het elkaar de hele wereld gunnen.

2 likes

Ik ben heel benieuwd waar sommigen van jullie gratis Temptation vooruit kijken :slight_smile: Heb nu twee keer heel lief een link ontvangen maar om nou elke week te vragen naar zoā€™n linkā€¦

1 like

Zo erg dit eigenlijk. Vooral Laura. Oei

Denk een combi van alles en dat ze gewoon een hele gevoelige huid heeft. En tijdens zoā€™n date (of Ć¼berhaupt daar) zitten ze natuurlijk sowieso veel in de zon.

Ik heb van de week onder werktijd (hahaha) een livestream gekeken van rodanya op de fadimā€™s beautyspace facebook (hahahhaha) en daarin vertelde zij dat laura heel erg was verbrand op de eerste draaidag op het strand, dat ze daar echt uuuuren pal in de zon hebben gestaan en dat Laura zich wel heel goed had ingesmeerd maar toch heel erg verbrand was en dat ze daar verder niks aan kon doen en dat ze er heel veel pijn van had gehad

ja sorry ik heb geen leven

11 likes

Sommige mensen zullen dan zeggen ā€œah, dat wordt nog lekker bruinā€, maar bij die Laura gaat het er dan ook heel raar uitzien

Opnames Temptation Island ā€˜Vipsā€™ beginnen ergens deze week.

2 likes

ik vind temptation heel leuk begrijp me niet verkeerd, maar voor mn gevoel wordt er elke maand een nieuw seizoen opgenomen

2 likes

Vips is alleen voor videoland, misschien zien hun dat dan echt als een ander programma ofzo?

1 like

Even opletten of er joetoebers zijn die deze week ā€˜toevalligā€™ op reis gaan. :grimacing:

Aflevering 6

Ehh, ze zaten toch op een tropisch eiland? :joy:

29 likes

Hahahaha echt he lach me dood om michella kox op Instagram

2 likes

Weet niet bij welke aflevering je bent, maar heb hier wel wel een linkje voor aflevering 6. Mocht je die willen dan laat maar weten.