Ik heb net de aflevering gezien die vandaag gepubliceerd is op videoland. Dacht dat het 6 is, maar nu begin ik te twijfelen kan ook 5 zijn
Edit sorry het is 5 die ik gezien heb. Ik let nooit zo goed op
Ik heb net de aflevering gezien die vandaag gepubliceerd is op videoland. Dacht dat het 6 is, maar nu begin ik te twijfelen kan ook 5 zijn
Edit sorry het is 5 die ik gezien heb. Ik let nooit zo goed op
Huh Sidney bezorgt pakketjes maar houdt af en toe zelf pakketjes, en verkoopt die weer door. Dat is toch ook stelen? Of snap ik het gewoon niet?
Ja de naam Sidney staat daar, maar daar zou Timone moeten staan.
Ja ik dacht eerst ook van huhhh. Maar toen ging ik de storys kijken haha maar het is dus die Timone die vertelt dat ie pakketberzorger was en af en toe wat voor zichzelf hield.
Oh ja ik heb het echt 5 keer gelezen en snapte we niks van, maar zo klinkt het we logisch ja haha
Ik hoop dat hij een dikke boete krijgt, vind dit echt niet kunnen.
Thanks. Zitten die vrouwen in een bejaardentehuis ofzo? Saaie bende.
Ik heb zo uitgekeken naar dit seizoen en ik vind het zooo saaaai
vorige seizoen was toch ook saai rond het eerste kampvuur?
ik denk dat er nog wel tranen gaan vallen en piemels gaan rollen
Vorig jaar ging Megan gelijk met Josua na het eerste kampvuur. Maar ik vond vorig jaar ook best saai af en toe omdat het zoveel afleveringen waren.
Ik vind het vooral saai dat een groot deel van de koppels zo vroeg gaat slapen en niet echt mee feest. Je weet toch waar je je voor opgeeft? Het moet ook leuke televisie zijn, en als je gaat feesten hoef je niet per se vreemd te gaan.
Oooooh jongens ik ben dom geweest! Ik dacht gister kijk even de afl die vanavond komt, maar ik heb Videolandā¦ dus heb die van komende week gekeken en dus 1 afl gemist.
Kom er nu achter door wat ik nu hier lees.
DUS SORRY DAT IK IETS NIET IN SPOILER HEB GEZET.
@tuula afl 6? is echt saaaai dus.
Ik vind het ook raar dat je van je partner verwacht dat hij/zij zich op een bepaalde manier gedraagt als het om dit soort dingen gaat. En ik vind ook dat er weinig zelfreflectie is als het daarop aankomt. Maar goed wat verwacht ik dan weer van deze groep mensen
Ja ik vind dat hele āje gaat de temptation niet aanā ook zoān dooddoener
Alsof je in het echt ook wil dat je vent met iedere tuthola aan het sjansen is en de grenzen opzoekt. Is toch heerlijk als āie niet naar die meiden kijkt en mooi op tijd naar bed gaat?
Ik ook haha ik vind het echt een leuke gozer
Ik verheugde me hier al 2 dagen op en het was zoooo saai
Deze meid, hoe kan je zo arrogant zijnā¦
Echt? Ik erger me echt dood aan hem
Ik vind het dit seizoen vooral jammer dat de koppels nog maar net samen zijn. Lekker boeiend als je verkering van 8 maanden uitgaat
Oh en ze worden ook steeds jonger lijkt wel