Temptation Island #1

Dat gegiechel van fabiola ook :roll_eyes:

2 likes

Ik kon hem gewoon op Videoland kijken vanavond! Mezelf weer enorm zitten irriteren aan fabiola

Ja videoland werkt hier ook maar halvebak sinds anderhalf uur ofzo.

Ik vind dit seizoen zoveel leuker al! Volgens mij komt volgende week naast Alex ook Zwanetta. Ben zooo benieuwd wat er door Alex gaat veranderen.

Zag Rosanna eergisteren trouwens in Utrecht haha. Ze was bij zo’n extensionswinkel bij janskerkhof, en er zaten allemaal van die gangster wannabe rappers in die zaak te chillen. Zag er heeel gek uit.

1 like

Ik had het er gisteren met vriendinnen over wat voor een bambi die Gelina is. Ik vind haar wel erg knap! Ook leuk dat Stefano&zij hun seksleven op tv uit de doeken doen, lekker vanille :’). En die Fabiola, wat een figuur hahaha. Ruud vind ik ook een smerig ventje; zou hem niet graag willen versieren als verleidster zijnde.Ik miste de billen van Kelly deze 2 afleveringen (not). Tot zo ver mijn toevoeging aan dit topic.En ohja, ik kan niet wachten tot Alex weer vieze dingen komt doen.

Verder, vind ik dat vuurwerk echt een goede toevoeging voor extra verwarring. Ik zou zelf helemaal gek worden als ik daar zou zitten.

3 likes

Trouwens, ik vind die kledingstijl van Stefano echt fantastisch. Vind niet alles even mooi (die zwarte sandalen!!) maar wel respect dat hij zo dedicated fashion boy is. Zit ie daar met zn sweater én denim Jack bij het kampvuur, terwijl de rest gewoon een T-shirt aan heeft. Hij zit zelfs met zn Gucci loafers op t strand!! Haha

Vond zn palmboom blouse trouwens wel echt heel tof

5 likes

Ik weiger echt om Videoland aan te schaffen, maar ik wil het zo graag zien :rolleyes:

1 like

Je kan gewoon 2 weken gratis proberen! Heb ik nu al met 2 verschillende emailadressen gedaan

3 likes

Oh dan graaf ik al m’n ilOvehOrses@hotm… weer onder het stof vandaan, thanks!

14 likes

Hahaha zo’n zin in de aflevering van volgende week! Rowena overdrijft wel ontzetten zeg??

Hahaha jaaaa zo lelijk.

Okeee nieuwe aflevering gezien en moet weer ff mn ei kwijt

• erger me echt GROEN EN GEEL aan niels. Wat een hypocriet zeg, niet te geloven. Afgesproken allebei niet te drinken, hij valt uit een bad omdat ie straalbezopen is. Rosanne drinkt een glaasje champagne en hij gaat heeelemaal zielig lopen doen. DOEI.
  • vind Rowena eigenlijk heel goed reageren. Snap best dat ze hier heftig op reageert, je zou je vriend maar horen zeggen dat ie een stijve krijgt van iemand en haar wilt neuken, niet chill. En vind het goed dat ze rustig blijft en ook vlgns mij in de vlgnde aflevering de eer aan haar zelf houdt en zelf niks gaat doen
  • vind dat Gelina echt ZWAAR overdreven reageert. Ja die chick is daar, maar daar kan Stefano weinig aan doen? Voor de rest heeft ie zich prima gedragen. stoppen met janken meid
  • Donnie is mega cute. Hopelijk houden ze het vol
8 likes

Op alle punten volledig met je eens

1 like

Ik denk eerder dat ie uit bad viel omdat het glad was, je ziet hem toch pas vallen als ie een stap wil zetten? Zal misschien wel drank in het spel zijn, maar vond het wel zwaar overdreven om zo’n beeld te laten zien terwijl elke debiel uit kan glijden bij een bad, ook als je nuchter bent.

2 likes

Ik pies echt nog steeds in m’n broek als ik denk aan hoe DOM het vorige week was, dat Niels ineens ging zitten janken en er steeds meer meiden om hem heen kwamen zitten op de grond :joy:
WTF was dat voor een neppe Tellanovella-scene.

6 likes

Na afgelopen kampvuur zijn er ook al twee koppels ‘gesneuveld’? Hoop dat Donny en zijn vriendin bij elkaar blijven, lijkt me een leuk stel en vond het zo schattig hoe hij zo blij was om haar te zien

1 like

Hahaha ik zit echt met dezelfde struggle :joy:

Uuuhggg ik irriteer me zoooooo erg aan Fabiola, kan haar echt niet handelen gewoon. En ik vind Niels ook echt een fucking hypocriet, die is voor het gemak even vergeten dat zijn gedrag bij hun eerste deelname ook niet helemaal zuiver was volgens mij?

4 likes

ja ik word echt agressief van Niels

2 likes

Oh thanks! Zal ff daar kijken dan!