Temptation Island #1

Haha ja dit, zo erg. Net een krolse kat met die ass zo in de lucht. Het is bijna zielig hoe naief Niels is.

4 likes

haha ja omg waarom zou je dat op tv zeggen? haha

ik vind dit seizoen echt leuk, leuker dan de vorige op tv. Ik denk omdat ik iedereen wat knapper en IETS minder ordinair/dom vind overkomen. Vind die Danique met rode haren wel een leuk meisje.

1 like

Ohhhh nu weet ik opeens waar ik die Danique van ken

nee ik kijk niet de meest intelligente programma’s

2 likes

Ja kijk en een beeetje vreemd ertussen is denk ik wel goed, voor de sensatie. Maar er zitten nu ook gewoon gasten tussen die misschien niet per se mijn type zijn maar waar ik nog wel enigszins van voorstellen dat je er voor valt of zo. Andersom ook met die meiden.

Ik vond die Kevin en Tim ook zo lelijk en zulke kneuzen, nu vind ik de koppels wel oke, dus zullen de vrijgezellen ook wel meer gemotiveerd zijn haha. Ik had alleen het voorgevoel dat dit mwoah zou zijn, soort slap aftreksel? Misschien omdat het alleen online wordt uigezonden? Ik weet het niet precies. Ik vind Kaj bv ook leuker dan die Rick, en Mexico ook leuker dan Thailand :stuck_out_tongue:

Ik vind de Jay trouwens echt grappig haha, met dat paard.

3 likes

Omg ik dacht ook al waar ken ik haar van

ok het niveau leek wat hoger, maar als je dit ziet

:joy::joy:

1 like

Ik ben afgehaakt toen er werd begonnen met "we gaan een leuke bijzondere spelletje doen.
Cursus Nederlands zou geen luxe zijn. Damn.

2 likes

Omg die fabiola i cant
Wat een figuur
Ook echt met dat rokje die de lengte heeft van een riem, dat overdreven sexy proberen te doen, dat domme gelach Wow irriteer me zo

6 likes

ja ik snap ook niet waarom hij haar zo geweldig vindt? zij is toch fucking doorzichtig, een complete act.
“ik val op uitgesproken types” zegt hij dan. ZIJ IS NIET UITGESPROKEN ZIJ DOET ALSOF ZE DAT IS want ze heeft aandacht nodig

6 likes

Oke wat ik tot nu toe denk

• fabiola please stop it, wat een figuur zeg. EĂ©n grote fake en Niels gaat er uiteraard in trappen. Love it
  • ik vind ruud vies
  • ik vind Danique heel knap
  • ik hoop echt dat Donny en amije bij elkaar blijven
  • waarom in godsnaam doet zo’n type als Gelina mee? nog niks gebeurd en nu al non stop aan het janken, dat kannie goed gaan
4 likes

Jaaaa hij zei ook nog iets als ‘ik houd niet van spelletjes, zij is echt’ ofzoiets. Uhhhhh :thinking:

Zo is Rosanna toch ook, er is echt niks uitgesproken aan haar joh.

Haha ik vind Fabiola echt geweldig. Dat hoge stemmetje, die kleding, dat gedans, en die domme Niels die zegt ‘ja zij speelt geen spelletje hoor, zij is heel echt’. Te makkelijk.

En Ruud vind ik maar goor met z’n ‘ik kreeg last van mijn dop’. DUDE!

8 likes

Ik vind Gelina echt vermoeiend

2 likes

Ze lijkt zo onnozel

2 likes

Ja, en ze jankt steeds. De andere meiden hebben wat meer pit en dat is leuker om naar te kijken

1 like

Ruud en z’n dop :face_vomiting:

2 likes

Pffffff wat een drama weer om niks. Ruud met z’n vieze haar, ga eens douchen man. Volgende week komt Alex volgens mij, dan kunnen we pas smullen :drooling_face: (nee vind hem niet knap trouwens haha)

1 like

Niels die, tijdens het kampvuur, over zijn tweede deelname Temptation zegt: " ballen he"

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

6 likes

blegh wat is niels hypocriet :roll_eyes:

2 likes