Ik heb Rosanna en Niels 1,5 week geleden nog gezien op een festival. Stonden de hele tijd met zijn 2en.
Ik kijk het! Het is miin guilty pleasure, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk? Toch blijf ik kijken. De uitspraken van Alex zijn ZO vrouwonvriendelijk en zo gedraagt hij zich ook. âIk heb ge gewoon gebruikt en als een zakdoekje weggegooid dus dan moet je ook oprottenâ en Genevieve uit bed sturen omdat ze geen seks wil dus dan heeft ze geen functie meer?! Van Jorden kan ik het op de een of andere manier beter hebben. Hij praat vulgair en is heel erg over de top, maar qua vrouwonvriendelijkheid gaat Alex echt verder. Jorden is gewoon een klein hitsig mannetje met teveel testosteron.
Als iemand me zou omschrijven waar het over gaat zou ik echt denken nee wat dom. Ik weet ook echt niet waarom ik het zo leuk vind, al is leuk niet eens de juiste benaming
Ik vind het denk ik ook wel gewoon bizar dat zulke mensen bestaan want ik kan me zo totaal niet in ze verplaatsen, en dan zoân eiland vol
Ja precies! Je blijft kijken omdat je jezelf weer wil laten verbazen. En toch word ik iedere keer boos van binnen.
Ik word er eigenlijk niet boos van. Maar bijv toen met temptation dat dat vriendinnetje van Tim er achter kwam dat hij een ander had en zo hard moest huilen, dan vind ik t wel sneu en even niet meer leuk. Maar bij ex on the beach leef ik echt nauwelijks mee eigenlijk (net heel veel gekeken op Videoland ) omdat het gewoon te zot voor woorden is. En blijkbaar heeft dat een meer meer meer effect op mij. Ik had het nooit achter mezelf gezocht
Maar die Genevieve en Nicky zijn dus uit elkaar?
Staat het seizoen al op videoland? . Ik ben ook niet boos in de zin van âwat zielig voor die vrouwenâ, maar meer dat dit soort uitspraken vandaag de dag nog steeds worden gedaan en kennelijk ook worden goedgekeurd door een hele groep.
@KUBUS Ja! Ze heeft daarna blijkbaar een relatie met Alex gehad en nu met een Ă©Ă©n of andere, andere dude. Vind het wel zielig voor hun kind later dat Genevieve nu weer meedoet aan ex on the beach. Ik hoop heeeeeel erg dat Nicky niet verschijnt.
Nee vorige seizoen!
Wie gaat Temptation Island VIPS kijken? Ik ben wel benieuwd geworden!
Alleen de schreeuw Tessa van benelux next topmodel, echte meisjes in de jungle en get the fuck out of my house doet mee als verleidster :(. Zo jammer.
Neeee, niet zij! Zij is echt vreselijk.
Ik vind haar ook echt vreselijk.
Ben sowieso wel benieuwd naar deze temptation island, oud klasgenootje doet mee als verleidster.
Hoe doe je een spoiler? Ik weet welk koppel uit elkaar is
Op het tandwieltje en dan verberg details! Ben benieuwd
Spoiler alert!
Samenvatting
Donny Roelvink en zân vriendin. Bron is een vriendin van een collega van mân zus. Ze was mee als verleidster. Hang me hier niet aan op!
Wanneer staat de 1e aflevering online? Vannacht al of morgenavond?
Ik las na 00.00 vandaag. Ziet iemand 'm al staan?
Haha bij Donny staat die action spiegelende waxinelichthouder
Ik zat me echt al af te vragen waar ik haar van kende, dankje haha
En fabiola zat in Hollands next top model volgens mij. Van de mannen geen âbekendenâ of wel?
Ik heb het na 10 minuten afgezet . Het komt op mij ook allemaal wat amateuristisch over. En dan die verleidsters dat ze het leuk vinden om met een bekend iemand seks te hebben want bekendheid en geld. Werd er gewoon een beetje triest van.