Haha, ik zou bijna denken dat je bij mij op de opleiding zit. Heb net deze week goedkeuring van mijn projectaanmelding gehad en nog geen indeling van de afstudeerkring. Super irritant, want ik kan nu zelfs geen afspraken op mijn afstudeerplek plannen. In jouw geval zou ik gewoon mailen dat je studiegenoten al een planning hebben ontvangen en je benieuwd bent wanneer je die van jou kan verwachten. Heb je wel een leuke afstudeerplek/onderwerp?
Haha wie weet!
Ja ik ga afstuderen bij het bedrijf waar ik ben blijven bij mijn stage en nu dus nog werk. Maar alsnog kut dat ik daar geen duidelijke planning kan geven van wanneer ik aanwezig zal zijn op kantoor.
Ik ga een Wwft beleid/checklist maken omdat mijn kantoor dat nu nog niet echt heeft en daar steeds strenger op gecontroleerd wordt binnen de beroepsorganisatie.
En jij?
Kan een Hogeschool een student zelf uitschrijven door het niet op komen dagen? In de OER staat dat een bsa niet eerder dan tegen het einde van het jaar gegeven kan worden.
Als een bsa gekoppeld is aan een minimaal aantal studiepunten en het is nu al duidelijk dat de student die studiepunten niet meer kan behalen voor het einde van het jaar, denk ik dat ze de student op basis daarvan kunnen uitschrijven. Of het echt mag weet ik niet, de student zou naar de examencommissie kunnen stappen en de OER als bewijs meenemen.
Oh top dankje! De student gaf aan dat hij in het studiejaar 2020-2021 een andere opleiding gaat doen dan hij nu volgt. Heeft geen zin meer om naar school te gaan maar wil niet uitschrijven
Ja lekker nog stufi vangen. Heel slim!
Ik heb de laatste tijd zo erg lopen zeiken op mijn studie en dan met name de organisatie, maar de afgelopen paar dagen heb ik me wel weer moeten realiseren hoe top veel individuele medewerkers zijn. Van docenten tot iemand van het bedrijfsbureau: Ze hebben me zooo goed geholpen en ik krijg ook de indruk dat ze me alles oprecht gunnen. Sowieso zijn best veel van mijn docenten echt leuke mensen.
Had een flinke dip in motivatie, maar ik ga er nu weer helemaal voor Moest dit berichtje even plaatsen omdat het niet eerlijk is dat ik zo vaak loop te zeiken terwijl er ook veel moois gebeurt.
Ik ben op zoek naar boeken die over de Wwft gaan! Heeft er iemand hier misschien boeken die liggen te verstoffen die ik kan overnemen? Of als het slechts een passage uit een boek is: zou je dan foto’s voor mij willen maken van de inhoud van het boek? Ik kan het goed gebruiken voor mijn afstudeeronderzoek!
Gaat het om die pleitwedstrijd? Veel succes!
Ik wil mee!!
Is het voor een buitenlandse master zo niet dan vind ik het wel bizar als ze je middelbare schoolcijfers nog willen hebben.
Ik moest dit ook! Moest alle beschrijvingen ook van bakken, of “leerdoelen” of “curriculum” of whatever meesturen. Terwijl ik van een “gewone bachelor” pedagogische wetenschappen met richting ortho naar de master orthopedagogiek wilde haha.
Alleen dan op een andere uni
Voor de aanmelding van mijn premaster moest ik ook de cijferlijst van de havo en die van mijn huidige studie opsturen! (En mijn wiskunde deficiëntie verbeteren Lol)
Ik ga ook naar een aansluitende master op dezelfde universiteit nota bene en ik moet ook een CV, motivatiebrief, cijferlijsten, een eigen geschreven stuk inleveren en op gesprek komen. Dit moest ik zelfs voor mijn minor doen. Dacht dat het normaal was.
Heeft iemand een aanrader voor het afdrukken van een scriptie? Het online aanbod is gigantisch.
Voor 2 à 3 exemplaren ben ik minimaal circa €35 kwijt zie ik. En dat is met de eenvoudigste instellingen, dus afwachten of de kwaliteit oké is.
Wil je perse digitaal? Ik kon via de printshop van de universiteit mijn thesis printen, kostte me iets van €7,- voor een exemplaar.
Ja, i.v.m. reiskosten weet ik niet of dat voordeliger is voor mij. Maar misschien moet ik er binnenkort nog aanwezig zijn, dus dan zou ik het kunnen combineren.
Ik ben voor mijn scriptie op zoek naar een model betreffende de samenwerking tussen verschillende afdelingen van een bedrijf. Heeft iemand tips?
Meer info: afdeling A staat hoger dan afdeling B, afdeling A is aansturend, B is uitvoerend. Ook andere gebouwen. Een van de grootste welzijnsorganisaties in het land
Ik heb me toch een partijtje stress… aankomende maandag twee mega grote deadlines. Zondag de hele dag werken, dus ik moet en zal het zaterdag af hebben. Ik weet ook precies wat ik nog moet doen, maar het zijn echt precies de meest tijdrovende opdrachten tot nu toe, vraag me echt af of ik het ga redden… Ben mezelf al een week lang aan het opsluiten
Lang geleden dat ik hier actief ben geweest. Vind het altijd wel lekker om hier te spuien over studiegerelateerd leed. Ik heb nu een tussenjaar (tussen bachelor en master). Ik volg wel een paar mastervakken terwijl ik ondertussen ook stage loop. Mijn stage vind ik echt super leuk en ik denk ook dat ik hierin wil gaan werken na mijn master. Probleem is dat mijn motivatie voor die paar vakken nu heel minimaal is, omdat ik veel liever ga werken. Over twee weken heb ik tentamen en ik ben nu begonnen met lezen van alle weken. Het vervelende is dat het, hoewel interessant, een vak is waarbij allemaal losse artikelen zijn voorgeschreven en ik geen flauw benul heb wat ik voor het tentamen moet weten. Ik wil het vak wel echt halen, want ik betaal gewoon collegegeld dit jaar en ik wil dan wel minstens een paar vakken gehaald hebben anders vind ik het wel zonde. Goed genoeg gesogd, maar weer verder met leren.