Ah wat balen. Ik zat nog te denken miss heb je wel alles in huis voor een cake pudding? Vergelijkbaar met een broodpudding. En anders gewoon chocolade er overheen doen! Net zo makkelijk en het smaakt er niet minder om. Je zou zelfs allemaal stukjes kunnen doen alsof het zo hoort en netjes op een schoteltje leggen.
Als de smaak goed is zou ik dat met veel plezier eten hoor, maakt niet uit hoe het eruit ziet het is eten geen decoratie .
Volgende keer insmeren met boter (of bakspray als je een luie zak bent zoals ik). Vervolgens bloem in de vorm doen en de vorm op zijn zij houden, roteren en afkloppen. Hierdoor plakt de bloem aan de vorm. Doe dit wel boven een gootsteen, want anders wordt het vegen geblazen.
Bij donkere cakes kun je cacaopoeder gebruiken ipv bloem, dan krijg je geen wit waasje op je cake
Ik ga 2 dagen achter elkaar gourmetten maar ik vind het best
Stel je krijgt een pakketje voor jouw adres met een voor jou vreemde naam erop. Bij jouw weten zijn het ook geen vorige bewoners. Wat zou je doen?
- Open maken natuurlijk!
- Checken bij de directe buren en als het niemand bekend voorkomt openmaken
- Retour afzender sturen zonder te vragen
- Ik zou wel vragen aan de buren maar als die van niks weten terugsturen
- Hangt er vanaf of ik denk dat er wat leuks in zit
0 stemmers
En als deze puur hypothetische persoon het zou openmaken, wat vind je daarvan
- Ik ben ook benieuwd wat het is dus beter post je een foto
- Ik zou t ook openmaken maar ik zou er ook over twijfelen
- Boeit mij nul
- Kan je echt niet maken!!!
0 stemmers
Mijn moeder heeft dit weleens gehad en dat was een scam door twee jongens. Ze heeft het pakket direct retour gestuurd. Een paar dagen daarna kwamen ze hun pakketje ophalen en ze claimden dat ze het verkeerde adres hadden ingevuld (woonde aan de andere kant van de stad, dus totaal andere postcode/straat). Volgens mij is het idee dan dat ze het pakket ophalen maar dat de kosten zijn voor de bewoner op het adres. Ze gaf aan dat ze het pakket retour had gestuurd en toen hebben ze haar brievenbus kapotgeschoptš¤·āāļø
Zoenen in de ochtend met ochtendadem
- Yuk no way
- Mwah nee liever niet
- Okee
- Heerlijk
0 stemmers
Heb je een messenslijper?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik hoop niet dat je met je ochtendadem messen kunt slijpen
Eens in de zo veel tijd neem ik al mijn messen die geslepen moeten worden mee naar mijn ouders. Kan mijn vader zich uitleven
Ben echt benieuwd naar welke correlatie jij op zoek bent hier.
Gelukkig heb ik het aangenomen voor de onderburen dan! (En het komt van etsy dus ik verwacht niet dat er een iPhone op zit).
Goed om te weten want als er iemand voor komt dan moet ik gewoon doen alsof mān neus bloed.
Vanavond techno voor de hele wijkā¦
- Nooit oke
- Altijd oke
- Alleen oke op een feestdag zoals nu
0 stemmers
Ik heb dit vorig jaar gehad, ons adres maar onbekende naam. Was niet voor de buren (die namen zouden we wel herkennen) en heb nog even de naam opgezocht online maar kwam niet meteen iets uit. Toen maar retour gestuurd, kwam er een paar dagen later iemand aan de deur dat hun vrienden een cadeau hadden opgestuurd maar verkeerd adres (10-tal nummers verderop, maar niet gewoon 12 i.p.v. 22 of zo) hadden ingegeven. Geen scam, wel een beetje gek.
Geen slijper, wel een aanzetstaal!
Hier wordt het kaasfondue.
Ik ga dan net zo lang Facebook stalken tot ik degene vind waar hij voor was.
Zo heb ik laatst een pakketje in de brievenbus gehad voor iemand die inderdaad het verkeerde huisnummer in had gevuld per ongeluk, ze bleek verderop in de straat te wonen in een appartementencomplex.
Nou ja op koningsdag ofzo zou ik daar niet over zeiken, maar kerstavond vind ik nou niet echt een gepast moment om je buren op een rave te trakteren.
Tot hoe laat max muziek op oudjaarsavond? Dus de nacht van de jaarwisseling 31ste op 1 jan
- 22:00
- 23:00
- 00:00
- 01:00
- 02:00
- 03:00
- 04:00
0 stemmers
Ik vind dat er echt een paar avonden in het jaar zijn dat mensen niet moeten zeiken over geluidsoverlast. Tuurlijk het moet een beetje normaal blijven maar vind dat mensen met oud & nieuw gewoon hun gang moeten kunnen gaan