Stel je persoonlijke vraag #32

Zou ze graag meer zien maar ik woon in een ander land dus dat is al sowieso lastig, en Corona gooit natuurlijk nog meer roet in het eten.

3 likes

Ik woon thuis en app ze dagelijks :sweat_smile:

2 likes

Love deze boy

9 likes

Heb jij het idee/gevoel dat jouw studie/opleiding je veel geleerd heeft? Buiten de stages om?

• Nvt
  • Nee totaal niet
  • Een klein beetje
  • Ja wel redelijk wat
  • Mijn opleiding heeft me oprecht enorm veel geleerd

0 stemmers

Naar mijn idee ben ik alweer zoveel van alle theorie vergeten??

1 like

Nee door de Brexit snap ik geen drol meer van de EU

1 like

Inhoudelijk qua theorie ben ik ook vet veel vergeten, maar ze hebben me wel geleerd kritisch te denken/analyseren/argumenteren schrijven etc. Dus heb wel echt heel veel geleerd!

10 likes

Ja mijn opleiding heeft me geleerd om heel snel korte metten te maken met mensen in projectgroepen die geen ene flikker uitvoeren.

27 likes

Dacht ff dat je je Mao trilogie hier gepost had :joy:

3 likes

Ik zou best willen dat het leukere mensen waren geweest, waardoor ik ze vaker zou willen zien.

Ik ben ondertussen echt verbaasd over de hoeveelheid mensen die zichzelf zou opofferen voor de partner. Begin bijna aan mijn relatie te twijfelen

Voor mij echt niks van dit. Ik begon met mijn pre-master en ik moest meteen een bachelor scriptie schrijven. En ik zo: gaat iemand me dan uitleggen hoe dat moet? Maar nee, dat mocht ik allemaal zelf uitzoeken :sweat_smile:

3 likes

Die heb in uiteraard 2 jaar later nog niet geopend :sob:

Deze alleen maar omdat ik m al heel lang heb en je steeds een kort stukje kan lezen en dan denkt Jezus wat is mijn leven toch makkelijk, Thanks Marcus :pray:t3:

1 like

Leven veranderd weet ik niet maar toen ik The Rules Do Not Apply van Ariel Levy las ging ik wel nadenken over de volgordes en verhoudingen tussen de verschillende dingen die ik wilde in het leven. Was voor mij de eerste echte stap naar een nieuwe levensfase (moederschap maar ook iets minder onrustig zijn over alles wat ik nog ‘moet’ bereiken). Maar ja dat viel samen met 30 worden en ĂŒberhaupt veel veranderingen dus was niet alleen het boek.

4 likes

Hetzelfde maar ik zie daarbij wel verschil tussen mijn twee heel massale bachelors en mijn heel kleinschalige en intensieve master. Die master was echt de beste keus die ik in mijn studieloopbaan had kunnen maken en heeel veel geleerd daar.

3 likes

Dat laatste “jawel maar er komt amper tot geen respons”. :sweat_smile:

Ben jij een flapuit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vinden jullie honing lekker ruiken? :face_vomiting:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

De geur van honing doet me denken aan vroeger :smiling_face_with_three_hearts: Mijn opa was imker en in de zomer verkocht hij altijd zijn potjes aan de kant van de weg. Heb nog steeds een potje in huis waar hij altijd zijn honing in verkocht als aandenken.

20 likes

Mijn ene opleiding heeft mij wel veel geleerd en mijn andere niet. Komt omdat de ene echt een vakopleiding was, dus zeer specifiek. Daar heb ik op dit moment nog profijt van, zonder dat de dat specifieke werk doe.

als je van je werk een betere telefoon krijgt dan die je nu hebt, en je mag die ook prive gebruiken (dmv dual sim)
doe je dat dan ook?

• jazeker
  • nee ik blijf 2 telefoons gebruiken

0 stemmers

1 like

Anders, ik wil alleen m’n privĂ©-telefoon gebruiken.