Oh dit heb ik, echt top.
Geen pisgeur in mn onderbroeken meer
de week daarna heeft hij uit zichzelf het vuilnis buiten gezet dus hij had echt wel spijt hoor!!
En waarom zou je allebei dood kiezen? Zeker als je kinderen hebt? Offer de man op 🤌🏼
Maar je kunt een bidet toch ook met zeep gebruiken? Italiaanse huishoudens hebben bij het bidet meestal een flacon intieme wasemulsie staan, zoals je bij de wasbak handzeep hebt staan. Dat wordt door iedereen gebruikt om hun kont te wassen, ongeacht geslachtsorganen (en dus niet om vagina’s te wassen, dat hoeft namelijk helemaal niet), als water alleen niet volstaat.
Groetjes van mijn bidet!
Ah dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk!
Ik zou hetzelfde doen dus no hard feelings.
Is 8 jaar een relatie hebben op je 22e (14-22 dus) anders dan 8 jaar een relatie hebben op je 28e (20-28)?
- Nee is gewoon hetzelfde
- Ja is wel anders want je bent bij die eerste nog steeds jong ookal ben je zolang samen
0 stemmers
Heb je over het algemeen meer dorst in de ochtend of de avond?
- Ochtend
- Avond
0 stemmers
Heb jij vandaag iets goeds gedaan voor je medemens?
- Nee absoluut niet
- Jazeker wel
- Ja misschien iets heel kleins maar niet echt
0 stemmers
Red velvet cake
- Overhyped
- Deserves (more) hype
0 stemmers
Een keer met een soort van collega, hij werkte niet voor dezelfde werkgever maar we werkten wel veel en intensief samen. Hij was een dokter, ik een verpleegkundige, lekker cliché haha. Er hing al tijden een spanning tussen ons en op een dag hebben we er aan toe gegeven.
De seks was trouwens echt matig, ook behoorlijk jammer. Was niet voor herhaling vatbaar, spanning tussen ons was daarna ook weg
Ik heb iemand die met koffers en al aan kwam zetten de weg gewezen, valt dat onder iets goeds doen voor de medemens? Deze keer ook nog eens de goede richting
Voor de mensen die dichtbij het strand wonen, minder dan 5 km.
Ga je vaak naar het strand?
- Ja, wekelijks of vaker
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Ik woon dan niet binnen 5km bij het strand maar wel op fietsafstand (half uurtje), maa rin de winter ga ik zeker niet wekelijks. Soms in de zomer wel
Er zitten 3 straten tussen mij en het strand en ik ben er sowieso elke week wel. Als ik gewoon een rondje door de buurt loop dan kom ik al bij het strand uit. En het hele jaar door sup ik ook regelmatig
Alleen in de zomer hoor, in de winter kom ik er niet eens iedere maand. Tenzij ik op een hond moet passen, dan gaan we standaard een rondje strand.
Welke onderstaande producten neem jij in de winter mee naar bed?
- Geen
- Pittenzak
- Elektrische deken
- Warmte kussen
- Kruik
- Hot cold packs
0 stemmers
Hoeveel contact (appen/bellen) heb jij met je ouder(s)?
- Dagelijks
- Paar keer per week
- Wekelijks
- Om de paar weken
- Maandelijks
- Paar keer per jaar
- 1 keer per jaar of minder
- Geen contact
- Ik woon nog thuis
- Nvt
0 stemmers
Hoe vaak ontmoet je je ouder(s)?
- Dagelijks
- Wekelijks
- Maandelijks
- Eens in de paar maanden
- Eens per half jaar
- Eens per jaar
- Minder dan eens per jaar
- Geen fysieke ontmoetingen
- Nvt
0 stemmers
Heb jij veel behoefte aan contact met je ouder(s)?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Vertel jij veel aan je ouder(s) over waar je je persoonlijk mee bezig houdt?
- Ja werkelijk alles
- Wel redelijk veel, niet alles
- Nee, niet zoveel
- Zo min mogelijk
- Verschilt enorm per onderwerp
0 stemmers
Haha ik mis de meerkeuze:
Ouder 1: bijna dagelijks app contact, zie diegene zeker wel eens per 2 maanden
Ouder 2: … heb diegen afgelopen 2 jaar misschien 1 keer gezien en 3 keer gesproken?
Vertel aan beiden geen hele persoonlijke dingen. Mijn collega’s weten meer over me dan mijn ouders.
Ah ja heb je wel een punt… oeps
Zijn er boeken of films die jouw leven veranderd hebben?
- Ja, please welke en waarom
- Nee
0 stemmers
Badjas haha
En voor degene die dr ouders 1 keer per jaar of minder ziet. Zou je graag willen dat dit meer zou zijn? Ik doe het wel anoniem want misschien ligt het gevoelig.
- Ja ik zou ze graag vaker zien
- Nee ik vind dit prima zo
0 stemmers