Stel je persoonlijke vraag #32

Ja herkenbaar

Ik koop ook graag boeken en ben blij met m’n volle boekenkast. Maar kan nou niet echt zeggen dat lezen een hobby is :grimacing:

1 like

Ik denk dat dit forum niet echt representatief is. Over vrouwen met autisme is bekend dat ze sociale gedrag afkijken, virtueel contact is veiliger dan irl, er is hier een vrij intellectuele bubbel en veel ‘autistische interesses’ worden hier besproken. Sport, diy, handwerk, series, films, planten. Dus ja, je komt hier ‘veel autisten’ tegen. Wat mij betreft positief want eerder wisten deze vrouwen hun eigen gebruiksaanwijzing niet. Thanks God voor betere diagnoses.

40 likes

Nou ja, ik kwam hier als normalo en ben nu autistisch. Dus dit forum maakt je misschien wel autistisch

31 likes

Dit forum is dan echt gekmakend, veel diagnoses gehad sinds mijn eerste post op EGF :joy:

4 likes

afbeelding

29 likes

Ja misschien is het wel net als corona. Besmettelijk. Tijd om de boel op te doeken.

1 like

Nou ja dit komt juist door vaccinaties…

9 likes

Of een affiliatelink voor verzwaringsdekens fixen

4 likes
1 like

Deze ook niet

2 likes

Dus dat doe je bij deze alsnog?

1 like

Leek me algemeen bekend aangezien het er overal over gegaan is toen, maar nvm

1 like

@Michonne postte deze in het Harry Potter topic, en ben nu wel benieuwd: kan jij dit lezen?

• Ja, ik begrijp alles moeiteloos
  • Ja, het meeste snap ik wel
  • Met de nodige moeite snap ik de strekking
  • Ik snap her en der wat maar het meeste niet
  • Ik heb geen flauw idee wat hier staat
  • Ik snap dit alleen omdat ik het origineel ken
  • Ik ga toch niet de moeite doen om dit te lezen joh
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

2 likes

Hardop om gelachen maar een heel boek (/hoofdstuk) zo zou ik te veel vinden.

Ps Ben een millennial

4 likes

Ik zit veel op tiktok dus kan het wel lezen :joy:

1 like

Enige wat ik wel eens meeneem is fruit. Dan heb ik mijn deel gepakt en vergeet ik het te eten, en dan neem ik het maar mee naar huis.

1 like

Ik voel me zo als ik dit lees, want ik hoor dit niet te begrijpen :sob:

13 likes

Hij heet ook de 'Gen Z/how do you do, fellow kids?" dialect version haha

1 like

Is het hele boek dan zo?? :flushed::flushed::flushed:

1 like

Volgens mij is dit nep! Hij is er wel helemaal in het Schots, dat is nog een stuk lastiger te lezen :sweat_smile:

3 likes