Ja ik voel ook altijd de neiging om mensen neer te steken met een pak spaghetti.
Echt niks. Natuurlijk wel mijn portie tegenslag, maar niets wat anderen ook niet overkomt. Gewoon Jan met de pet hier, plain Jane, Norma normal.
Dat dit soort mensen nog bestaan. We moeten snel een stoornis verzinnen voor normale mensen
Het syndroom van SAAI
Omdat ik net een vaatwasblokje meejat van kantoor, wat vind je nog ok om af en toe mee te nemen vanuit je werk?
- pen
- vaatwasblokje
- wc-rol
- whiteboardstift
- verpakte koekjes
- zak koffiebonen
- printerpapiertje (1)
- printerpapier (hele pak)
- pakje thee
- post-its
- envelop
- schaar
- plant
- allemaal diefstal, gij dievegge!
0 stemmers
Ik print alles op mijn werk. Ik ga echt geen printer meer kopen en dan weer de inkt laten uitdrogen omdat ik hem maar eens in het half jaar nodig heb. Boeit niemand wat overigens, maar technisch gezien niet voor persoonlijk gebruikt natuurlijk.
Verpakte koekjes: ik werkte bij een bedrijf en moest voor vergaderingen de vergaderzaal klaarmaken met koffie en versnaperingen maar in die doos assortiment zat er Ă©Ă©n soort koekje in dat ik graag at.
Heb uit die doos alle botercrĂšmekoekjes gegeten. Zij moesten het maar met de rest doen.
Ik print ook veel op werk maar ik vraag me af of terug te zien is wat er allemaal geprint is (flauwe poep- en piesgrappen in sinterklaasgedichten bijvoorbeeld asking for a friend).
Ken jij een oplichter? Dus iemand die echt slachtoffers maakt?
- Nee
- Ja familie
- Ja kennissen
- Ja in de buurt
- Ja vrienden
0 stemmers
Edit: VERTEL PLS
Ik heb wel een plant van werk staan. Hij was een langzame dood aan het sterven en dat vond ik zielig want er was niet genoeg daglicht. Alle andere planten waren al dood gegaan, dus ik heb hem gered.
Ik vind hem wel lelijk dus hij staat uit het zicht in mijn huis
Een pen neem ik wel eens mee omdat ik die standaard in mân vest heb (ik moet een pen bij me hebben op mân werk) zitten en dan vergeet. Ik neem hem niet bewust mee en heb een speciaal bakje voor de werkpennen en die neem ik eens in de maand weer mee terug naar het werk.
Ik weet er het fijne niet helemaal van en diegene die ik kende die het deed is dood intussen. Maar het was in de 00âs leuren aan de deur met producten die heel goedkoop ingekocht werden en dan duur verkocht onder het mom van âvoor de gehandicaptenâ en dan een naam kiezen die een vzw ook toevallig heeft zodat mensen wel dachten dat het voor het goede doel was maar het was voor henzelf of zo en juridisch konden ze er niet op gepakt worden. Geen idee of ik het juist vertel. De morele voorloper van ali shit verkopen door influencers dus.
Ja die ken ik ook, deden van die kaarten verkopen voor nep stichtingen.
Ben jij een keer opgelicht? Zo ja, vertel
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja door de huizenmarkt van tegenwoordig
Wel ja in het eerste leerjaar mocht je nog niet over de lijn waar de oudere kinderen speelden. Iedereen knikkerde toen en over de lijn waren veel betere knikkers te winnen. Toen zei een meisje van de zesdes âweet je wat geef me jouw knikkers ik ga er wat mooie voor jou afschieten.â Uiteraard is ze nooit meer teruggekomen en was ik mijn hele knikkercollectie kwijt
Ik ben een keer opgelicht met concertkaartjes op Marktplaats. Hoewel ik dacht dat het geen zin had toch aangifte gedaan en uiteindelijk is die gast wel gepakt en vervolgd. Scheen veel meer mensen te hebben opgelicht.
Heb je wel eens in contact met iemand je zelfbeheersing verloren? (na de leeftijd van 15)
- Ja, verbaal (op nare wijze naar beneden gehaald, uitgescholden)
- Ja, fysiek (geslagen, geschopt)
- Nee
- Ja, anders
0 stemmers
Heb jij ook met columnisten of andere influencers met een mening dat je, ook al ben je het inhoudelijk met ze eens, ze op den duur irritant gaat vinden?
- Ja, (wie?)
- Nee
0 stemmers
Ik heb dat zelf dat ik dan op den duur denk; heb je hem/haar weer hoor, met zn mening