haha, dat iemand in de bijstand oid handje contantje wat extra’s kan bijverdienen is voor mij juist een pluspunt.
maar voor wie dat niet fijn vind heb ik het idee dat er nu meerdere websites zijn voor witwerkende schoonmaaksters!
haha, dat iemand in de bijstand oid handje contantje wat extra’s kan bijverdienen is voor mij juist een pluspunt.
maar voor wie dat niet fijn vind heb ik het idee dat er nu meerdere websites zijn voor witwerkende schoonmaaksters!
Maar waarom zou je het risico willen nemen op een permanent verminkt lichaamsdeel als dat helemaal niet nodig is.
Geloof je bij jezelf in liefde op het eerste gezicht?
0 stemmers
Lijkt me zo bijzonder om mee te maken, gelijk te weten: ja dit is het. Maar ik denk niet dat dit voor mezelf een realistisch scenario is.
Omdat je een ringetje wilt en geen knopje?
Ik zou er zelf niet zo mee zitten als daar een litteken van was, zo zwaar weegt dat voor mij niet. Dus een risico dat ik wil nemen. Ik zou dat zelf niet " verminkt" noemen tbh.
Zelfde met m’n oren, laten schieten kost 10 x minder, dan vind ik dat risico waard. En ja 1 daarvan is nooit goed genezen en weer dichtgegroeid, een ander heeft een knobbeltje letterenweefsel. Lig ik persoonlijk niet van wakker.
Ik geloof wel in onder de indruk zijn van iemand op het eerste gezicht. Maar echt weten: dit is het, nee daar moet ik iemand echt beter voor leren kennen.
Ja al waren de schoonmaaksters die ik kreeg getipt ongedocumenteerde migranten. Dus dat voelde voor mij echt heel fout, want ik wil dat de persoon die ik betaal gewoon goede voorwaarden heeft (pensioen, ontslagbescherming). Ik moest voor mezelf namelijk ook heel erg van de ongemakkelijkheid afstappen haha, vond het al heel heftig om iemand te betalen om mijn huis schoon te maken.
Niet in liefde op het eerste gezicht, wel in nietszeggende verliefdheid op het eerste gezicht
Ja, maar ik denk dat het wel een vorm van extreme projectie is en dat het vrij overrated is.
Ja, ik heb wel gehad dat ik verliefd ben geworden op het idee van iemand. Dat ik iemand amper kende, en daardoor diegene echt op een soort voetstuk plaatste. Totaal onder de indruk van het beeld van iemand. Heel ongezond!
Als het fout gaat, mag je blij zijn met een littekentje. Je kraakbeen kan ook dusdanig breken dat je gewoon een kapotte neus hebt met bulten. Lijkt mij een hoge prijs om te betalen omdat je niet 6 maandjes met een knopje wil lopen. Het is maar een half jaartje en daarna kan je erin stoppen wat je maar mooi vindt.
Ik heb wel met iemand dat ik diegene al lang kende, maar dat er ineens een vonk was.
Ik kan me niet voorstellen dat je een paar maanden met een knopje rondlopen erger vindt dan je leven lang een litteken op je neus hebben?
Ik weet er verder niks van, dus als je ervan overtuigd bent dat de risico’s klein zijn en er shops zijn waarbij het kan en je je er goed bij voelt vooral lekker doen hoor, maar ik zou zelf ook geen minirisico willen nemen. Ik kan me de maanden waarin ik een knopje droeg tegenwoordig ook nauwelijks herinneren, zijn het vast wel waard geweest.
Ik heb zelf trouwens echt een hekel aan mijn geschoten oorpiercings! Het genezen ging heel snel en goed, maar het is toch kut dat er geen piercing in kan, maar alleen van die dunne oorbelletjes? Ik was 13 toen ik ze liet schieten en zou er nu in elk geval nooit meer voor kiezen.
Hmmm nee en ik heb het wel meegemaakt, kan dat?? Op mijn ex was ik echt instant verliefd, na ik denk 3 weken heb ik gezegd dat ik van m hield en meende dat. Die verliefdheid is zo heftig gebleven, en was verder de meest onvoorwaardelijke liefde die ik ooit voor een niet familielid heb gevoeld. We zijn al bijna een jaar uit elkaar en op een manier hou ik nog altijd van hem.
Maar ik stel me nu wel vragen of dat begin echt “liefde” was en niet dit:
Ik had een paar jaar geleden een schoonmaker en dat was aan de ene kant heel fijn maar aan de andere kant moest ik alsnog opruimen wat ik eigenlijk minder fijn vind dan het daadwerkelijk schoonmaken.
Maar ik heb een dyson steelstofzuiger gekocht en die heeft m’n leven dusdanig veel beter gemaakt dat ik de schoonmaker heb opgezegd en nu zeggen we al 2 jaar “laten we elke avond 10 minuten opruimen” en stofzuig ik heel makkelijk om het duplohuis heen
Je kan ook een ringetje, als het genezen is. Vroeger liet iedereen oorbel laten schieten bij een sketchy juwelier of prikte zelf een gaatje met een naald en een aardappel maar dat doen we nu gelukkig ook niet meer (nouja, hoop ik)
Ik zou er wel rekening mee houden als je een ringetje wil meteen met het piercen, dat hij dan flink wat groter is dan je normaal voor ogen hebt.
Dan zou ik eerder kiezen voor een knopje (vind zelf een labret piercing superfijn, die raak je ook niet ineens kwijt). En dan als het is genezen een mooi aansluitend ringetje
Ik woonde samen met mijn ex en toen kwam ik mijn huidige partner tegen. Ik was meteen ‘in awe’ en bijna meteen verliefd. Dus ik geloof er wel in!
Ik geloof niet in ‘de ware’ dus ben best bang om zoiets nog eens mee te maken? Het was toen best een hectische periode; uitmaken met ex en op mezelf gaan.
Stel er is een taak die je leuk lijkt om te doen, maar waarvan je niet zeker weet of je het kan (je hebt het in ieder geval nog nooit gedaan). @Lula’s kerstkrans bijvoorbeeld.
0 stemmers
En als het een betaalde klus is?
0 stemmers
Ik heb wel meerdere keren gehad dat ik iemand zag en dacht ‘dit is een fantastisch persoon’ (alleen door diegene te zien) en al snel goed bevriend raakte
En verder soms dat ik head over heels voor iemand viel ook alleen op basis van uitstraling zonder diegene te kennen, en dat dit bleef toen ik diegene leerde kennen en ook sterker werd
Allebei niet gebaseerd op uiterlijk maar meer een gevoel
Ik had dit onlangs. Ik moest een soort presentatie geven voor een grote groep (wel onder de 75) mensen. Doodeng, maar superveel van geleerd en was leuk