Stel je persoonlijke vraag #30

Jongens, de snelste slakken per wereld leggen 18 meter per uur af… en no way dat ze ook maar 60 achtereenvolgende minuten kunnen bewegen. Als je ook maar een paar keer per dag van richting verandert, is die slak echt nooit bij je. Misschien wel een probleem als je ziek bent en dagenlang je kamer uitkomt, maar als je kantoor bijvoorbeeld een paar km bij je huis vandaan ligt is die slak de hele nacht bezig met weer terug naar huis lopen!

17 likes

oh man maar zijn gezicht is creepy elastisch, volgens mij vind je haast nooit zo iemand
zelfs als julia roberts lacht en zij heeft echt een grote mond, dan gaat het zelfs nog meer opzij dan omhoog

word hier echt naar van

1 like

dit achtervolgd me?

17 likes

Selfie camera aangedaan om dit te checken en omg ik zie er écht uit als een debieltje als ik dat doe.

3 likes

Wat is het kutste om naast te zitten in een vliegtuig

• Seksende katja schuurman
  • De foefs en hun kind
  • Huilende baby
  • Iemand die zn stoel vol naar achter zet zodra het mag
  • Iemand die meteen zn schoenen uitdoet
  • Iemand die gezellig met je wil kletsen

0 stemmers

En als je 4k betaald hebt voor een business class ticket?

https://youtu.be/xYKeKTW2N7A hier even een filmpje voor het plebs

• Seksende katja
  • Foefs en kind
  • Huilende baby
  • Vriendin ik zit in de business, het maakt niet uit al deze mensen zitten toch te ver weg en kijk die wijnkaart en mimosas

0 stemmers

image

Wow jezus, waarschuw de volgende keer even als je een selfie doorstuurt.

Naast iemand zitten die zijn stoel naar achteren doet. Geen probleem.

2 likes

Volgende week even een upgrade vragen bij Transavia :joy:

Ik vind het best wel lekker opzich maar wie heeft dit bedacht. Vooral mensen die het niet kennen zitten heel ongemakkelijk met dat ding voor zich omdat ze geen idee hebben hoe ze het moeten opeten en dan met een vorkje proberen en alles dus overal naartoe gaat. Valt gewoon niet normaal te eten, alleen te ontleden.

Heb jij dit jaar een tompouce gegeten?

• Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee

0 stemmers

Ik wilde het met koningsdag halen maar ineens kwam ik thuis met een zak berlinerbollen.

1 like

Nou treffend wel hoor! Ik belde vanmorgen met een collega en was vergeten dat ik iets had gegeten terwijl ik lippenstift op had. Keek ik daarna in de spiegel. Lippenstift uitgeveegd onder mijn lippen :sweat_smile: Hopelijk geeft mijn webcam vaag beeld.

En wat vind je lekkerder?

• Een tompouce natuurlijk
  • Een berlinerbol

0 stemmers

Ik moet me schamen!
De eerste keer dat ik een tompouce aan mn vriend aanwees vroeg hij waarom het niet rond was. Ja omdat het rechthoekig is. Echt waar slaat dat op :’)

1 like

De enige upgraden bij transavia is dat je een koffer mee mag en je plaats gereserveerd is.
🥲🥲🥲🥲

3 likes

Als je een taart besteld of koopt, wil je die dan voorgesneden?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Lijkt me zo onhandig voorgesneden want je hebt altijd wel een tante die maar een heeeel klein stukje wil hoor.

Ja en dat je priority boarding hebt!!1!

Wat letterlijk iedereen heeft omdat je anders je rugzakje met 1 wisselonderbroek niet eens mee mag nemen, dus dat boarden gaat precies 0,0 sneller.

2 likes

Dan doe je het voorgesneden stuk door de helft en bewaar je de andere helft voor jezelf voor de volgende dag :yum:

1 like

Nee

Maar als iemand een klein stukje wil krijgen ze van mij alsnog een groot stuk. Rot op met je gematigd gebak eten.

20 likes

Omg ja love echt om dat te doen. Maar ik eet zelf nooit taart en mn hele familie weet dat. Dus ze vragen soms meer uit beleefheid. Of ze proberen dan chocola ofzo. Heel aardig maar ik heb echt NIKS met taart en ik hou liever mn maag nog open voor alle stokbrood en die vreet ik dan lekker ongegeneerd door.

Ik vond dit eerst de beste oplossing, maar zou dan constant willen weten of het glas niet gebroken is.

Hetzelfde zou gebeuren als ik zelf een niet te penetreren (haha) ruimtepak aan doe dag in dag uit, ik zou constant aan het controleren zijn of er geen opening is waardoor de slak me daadwerkelijk kan aanraken. Neem aan dat de slak je lichaam moet aanraken en niet je kleding of zo?

Dus misschien moet ik het geld niet willen, nu al stress

1 like

Als iemand nooit taart eet op een feestje, wat denk je dan? Eerlijk!

• Zal wel niet van taart houden
  • Zal wel altijd heel erg op haar/zijn lijn letten

0 stemmers

Never forget dat ik een keer vlaai meenam voor die tatta’s boven de rivieren en ze de vlaai in MODDERFOCKING 16 PUNTJES WISTEN TE VERDELEN

nog steeds trauma’s.

17 likes