Ik denk niet dat ze je anus in kunnen kruipen, en ik denk ook niet dat ze echt in je neus/mond/vagina kruipen.
Een bad vol slakken lijkt me wel goor maar ook de minst vervelende optie.
Grote kakkerlakken lijkt me wel veel naarder.
Ik denk niet dat ze je anus in kunnen kruipen, en ik denk ook niet dat ze echt in je neus/mond/vagina kruipen.
Een bad vol slakken lijkt me wel goor maar ook de minst vervelende optie.
Grote kakkerlakken lijkt me wel veel naarder.
Wow die 15% heeft al 10 miljoen ofzo? Best veel nee-stemmers
Hoe zeggen jullie de X aan de telefoon met bijv je postcode?
0 stemmers
Ik had net zowat ruzie met iemand die bleef namelijk maar zeggen Sander Tomaat. Dus ik vul netjes in ST en kreeg daar een foutmelding in. Ineens dacht ik misschien bedoeld zij X, dus ik vraag dat. Werd ik afgesnauwd dat zeg ik toch Sander dat is de X. Ehm nee
Hahahahahahaha jezus nee dan is het ksander. Daarom heb ik altijd dat afkorting alfabet bij de hand als ik moet spellen…
Ik vind het nog het irritantst dat zij nu doet alsof jij gek bent ipv andersom.
Ik zeg ikz
Hahah ja daar ging ik ook het slechtste op. Dat je dan nog de T van tas, tomaat, tom whatever zegt ipv Tinus dat maakt mij niks uit. Ik begrijp ook nog wel dat het een T is. Maar voor mij schrijf je Sander als Sander met een S en komt Xander veel minder voor. En de letter X is ook gewoon makkelijk te verstaan. Desnoods zeg je Xenos
X-ray.
Je krijgt wel een mooie huid van slakkenslijm toch?
En wat is een half uurtje nou op een leven? Ik zou ook in een dag in bad met kakkerlakken zitten als ik dan 10 miljoen kreeg (of eigenlijk al als m’n duo schuld dan zou vervallen).
Hoeveel km fiets jij in een gemiddelde week?
0 stemmers
Hahaha ja volgens tell sell wel iig. 10 milli en een zachte huid. Sign me up.
Tja als bij top maddel ze voor medium bekendheid poseren met vieze beesten op hun gezicht is voor 10 miljoen een half uurtje ermee in bad toch een betere deal.
Ja misschien had ik de niet fietsers moeten uitsluiten
Ja al die moeite en reetzweet voor niks
Als jij heel hard je best doet, hoe hoog kun je je mondhoeken dan optrekken naar dit voorbeeld? Dus je mond dichthouden en echt smilen als een idioot:
0 stemmers
In- of exclusief racefietsen/mountainbiken. En tel je elektrische fietsen / speed pedelecs ook mee?
wat is de context van deze vraag???
Kan ik dan weer wel heel goed. Weet niet of ik daar nou gelukkig mee moet zijn haha
Ja ik vind het dus cool hoe Jim Carrey dat kan, maar ken niemand irl die dat echt indrukwekkend kan.