Zou je voor 10 miljoen in een vol bad met levende slakken liggen? Naaktslakken en slakken met een huisje. Gewoon voor een halfuurtje. Slakken doen je verder niets aan ofzo.
- Zeker weten
- Absoluut niet
0 stemmers
Zou je voor 10 miljoen in een vol bad met levende slakken liggen? Naaktslakken en slakken met een huisje. Gewoon voor een halfuurtje. Slakken doen je verder niets aan ofzo.
0 stemmers
LOL, alsof de norm nu is dat alle slakken er op uit zijn om je te doden. Love it.
Hahahha âvoor de duidelijkheid: dit zijn dus geen moordslakkenâ
Gooi gewoon zout op die slak en klaar.
Ik vind het nog irritanter als mensen echt tig keer erop blijven hameren dat ik nu de achternaam van hun partner moet gebruiken en dan 10x aanhoren dat je getrouwd bent. Of mbt systemen âdat ze het nog niet hebben veranderd.â Ik begrijp bij transgenderpersonen dat je zsm de naam en geslacht wilt hebben aangepast maar bij trouwen heb ik zoiets van âdoe even relaxt, je bent nog steeds dezelfde persoonâ.
Jezus, ik bedoel Oprah, lezen. Het is een moordslak die niet dood kan!
Haha ik bedoel de ambtenaar!
Jaa maar voor dat beest daar is heb je daar al een aantal jaar kunnen leven in rust. Ofnja rust⊠als je naar Australie gaat zijn er wel meer enge beesten dan die slak
Killer Snail zit gewoon in het laadruim van het vliegtuig je dood te plotten hoor die komt niet zwemmen
Ze kruipen (glijden) ook nergens in?
Dan doe ik het wel.
WAAROM
Het ergste dat er kan gebeuren is dat ze je anus inkruipen en daar de rest van je leven blijven zitten. Maar je gaat er in ieder geval niet dood aan.
Zet topic op negeer
Knetterfeestje
Ik vind naaktslakken gewoon ontzettend goor
Komt daar âde ontslakkingskuurâ vandaanâŠ?!
Ik vind naaktslakken echt zo ranzig, maar tien miljoen is zo veel geld, daar doe ik het wel voor. Een miljoen en een ton ook nog wel, maar bij tien duizend ga ik al twijfelen hoor.
Pfff en op social media ziet het er allemaal zo gezellig en netjes uit⊠voor iedereen, met of zonder kinderen.
Ik wil wel van tevoren mezelf helemaal klem zuipen of een zwaar kalmeringsmiddel. Slakken vind ik echt ranzig.
Belangrijke vraag: worden de slakken in het bad gedaan als je er al in zit? Of zitten ze in het bad en moet ik met mijn lompe lichaam erbij waardoor ze allemaal geplet worden?
Alleen als ik verdovende middelen mag nemen.