Je werkt dan alleen wel 24 uur per dag (hoe moet dat met slapen eigenlijk? Gaat die slakken dan wachten tot je snurkt en komt hij je dan killen?) Nee man dit is echt teveel stress. Ik wil geld om mijn leven makkelijker te maken, niet moeilijker.
Ik vond de slotgracht wel een goed idee, dan ben je thuis altijd veilig.
Als ik naar mezelf kijk heb ik er dan maar 3x per week last van. Ik ben een enorme kluizenaar dus als ik dan naar buiten ga dan heb ik ook wat avontuur.
Ik vind dit nog steeds zoooo moeilijk! Ben al 2 jaar getrouwd, maar krijg man of husband nog steeds nauwelijks over mān lippen. Ik vind het (super raar I know) een beetje opschepperig klinken ofzo, als ik man zeg. Vind vriend veel chiller klinken.
Edit: wat @Calabasas zegt dus
Voordat je gaat slapen zet je hem gewoon achter in de tuin, hij is zo traag dat tegen de tijd dat je 8 uur geslapen hebt hij pas net bij de slaapkamer is aangekomen. Lijkt me geen punt.
De non-stop doodsangst is het me toch niet waard denk ik. Kan nooit echt ff lekker ontspannen met die wetenschap, en de gedachte wat als die slak 20 jaar heeft zitten trainen op de sprint als een gek en ineens aan komt sjezen als ik slaap. Nah, not worth it. Laat mij maar lekker relaxen in āarmoedeā
zou hem niet oppakken ivm de terrible death als hij je per ongeluk aanraakt maar van die 10 miljoen kan ik zeker iemand betalen om dat elke avond voor me te doen
Hoezo is iedereen bang voor slakken opeens?
Alleen voor slakken die me de rest mijn leven achtervolgen en me op gruwelijke wijze willen killen. Met alle andere slakken heb ik geen problemen
Ja of je brengt hem gewoon gelijk naar Australiƫ ofzo. Dan kun je voor altijd rustig slapen
Die krijg je vast niet door de douane daar
Ja verhuizen naar een ander land, bij voorkeur waar nog een zee tussen zit ofzo, dan komt het wel goed. En met 10 mil kan je wel een leuk huisje in canada of hawaii ofzo kopen.
Is het misschien een optie om de slak gewoon als huisdier te houden in een extreem beveiligde glazen bak met een zoutspoor er om heen? Voor tien miljoen zou ik iemand aannemen om hem te verzorgen, en dan weet ik altijd waar dat beest is.
Als zijn enige levensdoel is om je te vinden en te doden laat hij zich niet tegenhouden door een zee en wat continenten. Hij glibbert zo een boot of vliegtuig op en verrast je een keer in je slaap.
Daarom zou ik liever gewoon altijd willen weten waar hij uithangt.
Maar die slak ligt altijd op de loer voor jou he. Hij weet ook precies waar je bent. Dus als jij naar Australiƫ gaat dan gaat 'ie heus wel mee.
Ik zie dan echt voor me dat de verzorger van de slak op de volledige 10 miljoen uit is en āper ongelukā het deurtje openlaat.
Dit zou ik ook doen. Maar ik zou er een ander goedkoop huis voor kopen en dan een soort kluis maken waarin de beveiligde glazen bak staat, met camera en laserlichten enzo.
Hahaha maar wat is dan het punt van die 10 miljoen? Je ontvangt 10 miljoen en vervolgens geef je dat uit aan iemand die ervoor zorgt dat je niet gepakt wordt door een slak
Oh ik drukte me verkeerd uit, ik bedoel dat ik met 10 miljoen euro genoeg geld heb om iemand aan te nemen. Ik zou niet de hele 10 miljoen daaraan opmaken.
Maar de slak in de buurt houden zou mij denk ik het minst stress geven, dan weet je waar hij uithangt en verrast hij je niet in je slaap terwijl je denkt dat hij in Australiƫ zit.
Ik zou niet kunnen leven met de paranoia. Waarom zou een onsterfelijke slak als levensdoel hebben mij te doden? Waar haalt ie de motivatie vandaan, was die 10 miljoen van hem? Hoe oud is ie al, wat gaat hij doen als ik sterf zonder zijn toedoen?
Teveel vragen om ooit weer rustig te slapen en dan zit er ook nog een gestoorde slak achter je aanā¦
Ik vind dit het beste gesprek in tijden haha