Sneakerwinkel ook in A’dam toevallig? Dan denk ik dat ik wel weet welke haha daar gaan wel vaker verhalen over rond dat ze niet zo tof zijn. Ik ben er oa daarom zelf nooit geweest
Dit zit er al best wel lang en is echt zo’n zaak waar ik zooooo vaak langs ben gefietst maar werkelijk waar geen idee heb wat het is. Zijn nog zo’n paar tenten in Amsterdam die meubilair zijn in mijn leven maar waar ik eigenlijk eens een keer naar binnen zou moeten. Ga voor het post Corona tijdperk een lijstje maken denk ik! Oa dat Chinese restaurant op een boot bij centraal en de Japanner in het rare huisje aan het einde van de Rozengracht bij de kazerne.
Dit had ik precies hetzelfde, toen ik er na jaren weer eens in de buurt was moest en zou ik daar eten haha.
Maar toen ik om een vegetarische optie vroeg kreeg ik broccoli in knoflook.
Het was wel erg lekkere broccoli hoor, maar… gewoon alleen broccoli weet niet of de kaart inmiddels betere vega optie heeft.
Het eten is wel lekker, maar je wordt echt als een gek door de gangen gesjeest zonder dat je even rustig kunt eten wat ik echt pauper vind. Ook dat er gerechten kwamen die niet goed afgestemd zijn op het aantal personen (bijv. 10 stukjes sushi voor 6 personen, doe dan gewoon 12). Ze willen de tafel asap weer leeg hebben voor de volgende gasten en dat is helaas ook te merken. Ook matige service in de zin van dat we meermaals moesten vragen om basic dingen zoals water. Voor die 700 die m’n schoonvader heeft uitgegeven kun je veel leuker en lekkerder uit eten.
Die japanner bij de kazerne is echt super lekker! Ik heb daar een keer met een date gegeten en hij kwam uit Frankrijk, woonde pas een paar maanden in Amsterdam en had er al super vaak gegeten. Hij zo hier kom jij zeker ook vaak aangezien je in Amsterdam bent opgegroeid. Ik maar yes yes hahah was er nog nooit geweest
Oh Akitsu? Ben er nog nooit geweest, maar die schijnt inderdaad wel goed te zijn.
Klopt! Ik vond het erg lekker! Het is alleen niet dat ik daarna dacht nu ga ik er vaker heen of zo (ondanks dat het eten erg goed was)
Oeps welke
Je hebt meerdere boeken aangeraden waar honden in dood gaan?!
HAHA nee ik lees/tip gewoon heel veel weet niet meer wat waarin staat
Moordgids voor lieve meisjes (ofzo??)
Ohh ja dat klopt, maar je wilde deze zelf al lezen voor ik m had gereviewd dus pas op he!!
Ik boycot de Prénatal want daar word ik altijd zo raar aangekeken.
Wat vind je ervan als je een boek cadeau krijgt en diegene heeft binnenin een berichtje voor jou geschreven?
- Lief, zo word ik altijd aan diegene herinnerd
- Ligt eraan wie het doet en wat erin komt te staan
- Hele boek gelijk verpest
0 stemmers
Ben benieuwd of ik de enige ben die dat echt extreem kut vindt en haar boeken het liefst zo netjes mogelijk houdt.
Ik vind het in kringlopen juist leuk om boeken met dat soort berichtjes aan te treffen. Een keer een boek gevonden met iets vooraan in een taal die ik niet beheers en toen heb ik aan anderen gevraagd wat er stond.
Schrijf jij iets voorin een boek als je het cadeau geeft aan iemand?
- Ja altijd
- Soms
- Nee nooit
- Ik geef nooit een boek cadeau
0 stemmers
Oh ik vind dat juist altijd zielig/tragisch
Ik zag er van de week een met
Anne, gefeliciteerd met je eerste zwemdiploma, liefs van opa en oma. 4-2-2018
er voor in.
Harteloos
Ik vind het juist leuk! Vooral als een boek met een bepaalde gedachte of voor een bepaalde gelegenheid is gekocht. Ik vind het leuk om dat terug te kunnen lezen.
En nu vind ik het zelfs jammer dat mijn dochter best wat prentenboeken heeft gekregen met een bepaald idee erbij waar niks in staat. Nu weet ik niet meer wat van wie was (bv een boek uit de UK van familie uit de UK maar daar woont wel meer familie en nu weet ik niet meer wie dat gegeven heeft)
Oehh nu ben ik benieuwd waar?
Boeken moeten leven, net als de inhoud ervan. Hoe meer ezelsoren en berichtjes en peroonlijke notities hoe beter