Ik heb echt een intense hekel aan de Zara. Ik pas nooit de dingen die ik ik leuk vind en de mensen die er werken zijn zo naar altijd.
Niet vanwege de slechte service, maar vanwege de ronduit onbeschofte behandeling boycot ik een op het eerste gezicht heel prima restaurant.
Het restaurant maakte een fout waardoor de rekening voor ons veel duurder uit zou uitvallen, zoon van de eigenaar kwam de rekening brengen en wilde dit niet rechtzetten, eigenaar kwam erbij en begon te roepen, schreeuwen en dreigen met de politie. Vervolgens wilde hij ons zonder te betalen het restaurant uitzetten. Ik heb het geld op tafel gelegd, maar hij pakte het weer op toen ik naar de deur werd geduwd. Ik kreeg mijn geld weer in mijn jas mee en toen ik het bij de ingang nogmaals op een tafeltje legde en naar buiten liep, werd er eerst gedreigd of hij mij klappen moest geven om vervolgens mijn arm uit mijn jaszak te trekken om het geld daar nog eens in te duwen.
Ik vraag mij achteraf oprecht af waarom ik Ć¼berhaupt nog geprobeerd heb om daar te betalen en waarom ik geen aangifte tegen die man heb gedaan.
Er was ooit een boetiekje (zeer laaaaaaaaaaang geleden) en daar verkochten ze van een bepaald merk leren jassen. Ik kwam via een website erachter dat ze daar die jassen verkochten. En die jassen zijn duur en de maatvoering is ruk, dus ik wilde graag de jas in het echt passen. Mocht ik de jas niet passen van de medewerker want ik zou ze niet kunnen betalen. Ben de winkel uitgelopen en een half jaar later ging die zaak weg.
Ik vond ze bij de Bijenkorf in Amsterdam en een bepaalde sneakerwinkel ook hypocriet. Designertas toevallig om en flitsende sneakers en ze willen je snel helpen, maar toen ik in een metaltrui en dr martens er was, werd ik volkomen genegeerd.
Ik dacht laatst een taartje te gaan eten in de stad. Ik kwam die zaak binnen en zei tegen t meisje achter de bar heb je een tafeltje? Zij bracht ons naar een tafeltje en zou āzo komen met de kaartā. Vervolgens liepen er meerdere personeelsleden met lege handen langs onze tafel en kregen wij maar geen kaart. Toen vroegen we aan datzelfde meisje of we mochten bestellen. Ja dat zou ze regelen. Duurde weer een paar minuten. Toen waren we het met elkaar eens dat we maar eens op moesten stappen. Ga geen kwartier wachten om een taartje te mogen bestellen
als je een ziekenhuissserie kijkt, vind je het dan meestal aangrijpender als een baby iets heeft of een volwassene?
- baby
- volwassene
- kijk ik niet
0 stemmers
Ik jank bij allebei, maakt niet uit.
Bejaarde vind ik nog zieliger dan een baby
Boeit me allebei geen fuck.
Maar als er een dier ook maar 1 schrammetje heeft heā¦
Ligt er niet aan hoe oud degene is die doodgaat maar aan hoe zielig de achtergrondmuziek is. En hoe dramatisch de hele scene is natuurlijk.
Ik snap er niks van, die eigenaar wilde niet dat je betaalde?
MOMO Amsterdam
Echt wat een takketent, bah
Hahahaha de Zara is echt zoān scam. In de winkel zie je nooit leuke dingen, maar als iemand wat leuks draagt komt het Ć”ltijd van de Zara
https://youtube.com/shorts/OtUdeIzTZLY?feature=share
https://youtube.com/shorts/6AUTcLfA6A4?feature=share
Altijd
Ik snap dit nooit.
Ik geloof dat dit gebeurd is hoor, maar hoe kan dat nou. Dat slaat toch echt nergens op, ik kan gewoon niet begrijpen waarom een winkel dit zo zou doen.
Ik lijk jonger dan ik ben, ik was toen denk ik 21/22, zal wel 16 hebben geleken. Misschien dacht ze dat ik een middelbare scholier was en voor de lol een jas wilde passen.
Vind dit ook zo vreselijk idd! Ik heb dit ook ooit gehad met een vriend bij een designer winkel. Hij ging schoenen passen en die medewerker was zo onvriendelijk. Ik dacht echt sorry maar je werkt gewoon in een winkel hoor je bĆ©nt niet de designer zelf. Niet dat ik neerkijk op mensen die in een winkel werken hoor (of dat je als designer zelf wel zo moet doen hahah), helemaal niet, maar wel als je zoān attitude hebt.
Inderdaad. De eigenaar wilde eerst dat ik meer betaalde dan ik daadwerkelijk moest betalen. Toen ik bij mijn standpunt bleef, wilde hij ineens geen geld meer van mij aannemen. En dat terwijl ik gewoon afgerond naar boven het bedrag op tafel legde dat ik moest betalen
Maar dan nog, ook 16-jarigen hebben wel eens geld voor zoān jas. En al pas je hem voor de lol, dat kost ze toch niet zoveel dat ze de kans dat je de jas eventueel wel zou willen kopen daarvoor moeten laten gaan.
Als ze Pretty Woman hadden gezien dan hadden ze wel geweten dat het een hele domme actie is om iemand die dure kleding wil kopen weg te sturen trouwens
Ben wel benieuwd waarom, want ik krijg die juist vaak als tip haha.