Zie dat ik de enige ben die nee zegt maar dat is omdat ik het hele jaar door ‘verkouden’ ben als in dat ik mn neus continu moet snuiten en dat hij soms verstopt zit. Als het erger dan dat is zou ik wel afzeggen
Zo heftig verkouden ben ik eigenlijk nooit en nee dan zou ik niet gaan.
Maar ik ben een wintersnuiver haha, moet zo vaak m’n neus ophalen in de winter, als het koud is krijg ik al snel een loopneus, maar dan geen snot maar lijkt wel water, die als ik op m’n rug ligt gewoon even ophoudt dus geen slijm of gehoest verder.
Vind dat wel kunnen, anders kan ik de hele winter niet naar de tandarts.
- Ik maak dingen in huis schoon wanneer ze vies zijn (fornuis, vloer etc.)
- Ik maak sowieso schoon. Om te voorkomen dat het vies wordt
0 stemmers
Mijn vriend is dus team pas schoonmaken als iets vies is. Echt een ergernis.
Maar wat moet je schoonmaken als iets niet vies is?
Schoonmaken voorkomt toch ook niet dat iets vies wordt?
oh ja ik vind dat niet echt verkouden eigenlijk, denk dat iedereen dit wel een beetje heeft in de winter met de droge lucht en verwarmingen aan hier.
verkouden is voor mij echt vol met slijm zitten en de laatste dagen oorpijn. ik ga dan ook liever niet werken omdat ik zo oncomfortabel ben
Ik heb een schoonmaakschema waar ik me aan houd. Als de kast bv niet stoffig oogt, neem ik ‘m toch af als het die dag is. Want anders is het twee dagen later alsnog stoffig. Ik ga zeg maar niet zitten afwachten tot ergens een zichtbare laag stof op ligt voordat ik het schoon maak.
Soms wou ik dat ik meer zo was, maar ik ben meer van het idee dat je wel resultaat moet zien van je werk (dus dat je ziet dat je stof hebt weggehaald, i.p.v. dat de kast er nog steeds hetzelfde uitziet en dat je alleen weet dat het schoongemaakt is)
Ik had hier nooit over nagedacht, maar gisteren toen ik alleen in het donker over een brokkelige kade moest lopen begon ik Acda en de Munnik te zingen dus maybe toch
Joh, soms maak ik dingen niet eens schoon terwijl ik zié dat ze vies zijn.
Ben een nachtmerrie in het huishouden.
Heel lang 1 x per week, maar sinds mijn vriend die allergisch is voor katten bij mijn kat en mij ingetrokken is om de dag ongeveer. 9 van de 10 keer doet hij het trouwens
Waar bewaar je dat schema? Ik had hier speciaal zo’n whiteboard voor gekocht maar daar kijk ik echt nooit naar en ik ben echt een drama met het huishouden bijhouden
Het voordeel hieraan is dat je geen Dasty nodig hebt of drie uur lang met de tandenborstel van je vriend op handen en knieën de voegen in de badkamer moet schoonpoetsen omdat je je ineens realiseert dat je negen maanden geleden voor het laatst de badkamer hebt schoongemaakt en de kalkresten en schimmel bijna wegloopt.
Me
Hoezo is dit zelfs een vraag. Nr 2 heeft oren.
NATUURLIJK wordt het nr 2
Oke dit heb ik je in vertrouwen verteld maar oke
Huh maar een badkamer wordt toch vanzelf schoon omdat er steeds water en zeep wordt gebruikt???
Idd dat staat zo cute
Dit, en een goed restaurant hoort alle gasten ook zo te behandelen. Als ik raar behandeld word in een restaurant dan word ik niet ongemakkelijk, maar chagrijnig/boos vanwege de slechte service. Maar eigenlijk overkomt dat me vooral in middelmatige restaurants, niet als we echt wat duurder gaan eten.
Zelfde geldt trouwens voor dure winkels. Als ze me daar geen blik waardig gunnen oid dan loop ik meteen de winkel weer uit, doei. Echt geen zin meer om mijn geld daar uit te geven dan.
Zijn er restaurants of winkels die jij boycot vanwege de slechte service?
- Ja, eentje
- Ja, meerdere
- Nee, geen een
0 stemmers
Is jouw gezelschap wel eens vertrokken uit een restaurant voordat het hoofdgerecht genuttigd was?
- Ja, op mijn initiatief
- Ja, op initiatief van een ander
- Nee, nog nooit meegemaakt
0 stemmers