Ik zou sowieso minder dommig willen zijn. En beter in wiskunde? Noooooo
Dit lijkt me super chill om te doen, maar ik weet niet echt waar? Zou het denk alleen durven op een beschutte plek, want ik heb best grote borsten en ben anders toch bang dat mensen gaan kijken of foto’s maken oid
Luiaard
Een luie Golden Retriever
Als kind is mijn iq een keer getest door een instantie op de basisschool. Heb dat niet als volwassene zelf laten doen/gedaan ofzo.
Ik heb wel eens 145 gescoord op de BNN iq test, ben ik nu hoogbegaafd?
Ik scoorde op de BNN IQ test ook altijd hoog. Helaas ben ik wel mijn cito score vergeten. Denk niet dat ik hoogbegaafd ben
Hahaha dit zeg ik ook altijd
Ik dacht echt wtf
Niet hoogbegaafd dus
Ik herken mezelf heel erg in de hond van mijn ouders, maar ik ben bang dat het mijn eigen invloed is.
Ik vind het gebruik van de term ‘spirit animal’ in deze context twijfelachtig. (Hier o.a. wat artikels over ‘spirit animal’ en cultural appropriation https://www.theatlantic.com/technology/archive/2014/11/your-spirit-animal-a-cultural-investigation/382369/, https://www.rewire.org/cultural-appropriation/ en https://medium.com/@TheReclaimed/what-spirit-animal-represents-cultural-appropriation-9e78f2477cda)
Of zoals Lizzo zegt:
Knap jij (romantisch gezien) op iemand af als je zijn/haar muzieksmaak echt niet leuk vindt?
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Als je mee zou doen aan Kcal challenge, hoeveel denk je dat je maximaal binnen 24 uur naar binnen zou kunnen werken?
- Minder dan 2000 kcal
- 2000 kcal
- 3000 kcal
- 4000 kcal
- 5000 kcal
- 6000 kcal
- 7000 kcal
- 8000 kcal
- 9000 kcal
- 10000 kcal
- Meer dan 10000 kcal
0 stemmers
Met wat voor producten zou jouw challenge voornamelijk gevuld zijn?
- Zoet
- Hartig
- Een perfecte combinatie van deze twee
0 stemmers
Als tiener wel (moest een IQ-test doen toen ik werd getest op adhd), maar ik denk dat er door de jaren heen wel wat punten verloren zijn gegaan
Elke keer als ik dit soort challenges zie op Youtube denk ik dar ik dat makkelijk kan halen, omdat ik echt een vreetzak ben. Maar misschien onderschat ik het wel zwaar hahah
als iemand onironisch allemaal RIP XXXtentacion berichten plaatst vind ik dat wel een ding ja
Ik vind de muzieksmaak van mijn vriend echt helemaal niks maar lig daar verder niet wakker van hoor. Het enige is dat we eigenlijk nooit samen naar concerten/festivals kunnen, nouja als dat alles is…
Gelukkig houdt hij wel net zoveel als ik van trash-televisie dus we kunnen iig samen cultuursnuiven op SBS6 en Videoland
Ik heb echt geen idee hoeveel kcal er in producten zitten en hoeveel ik normaal eet, dus heb dit waarschijnlijk compleet verkeerd ingeschat
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in waar ik voor verzekerd ben dus hier komt de grote verzekeringen quizzzz:
Heb jij een rechtsbijstandverzekering?
- Ja, voor (letsel)schade in het verkeer
- Ja, voor schade bij aankopen en mijn woning
- Ja, voor de combinatie van schade in het verkeer en bij aankopen/woning
- Nee, ik heb geen rechtsbijstandverzekring
0 stemmers
Je auto heb jij:
- All risk verzekerd
- WA+ verzekerd
- WA verzekerd
- Niet verzekerd
- Ik heb geen auto maar wel een fiets
0 stemmers
De inboedel van je huis heb jij:
- In de basis verzekerd (stormschade e.d.)
- All risk verzekerd
- All risk en buitenshuis verzekerd
- Ik heb geen inboedel of vind het geen verzekering waard
0 stemmers
Ik vind het zo lastig om te bepalen of ik sommige verzekering niet wat naar beneden kan halen. Bv mijn auto van 10 jaar naar WA ipv WA+ (dan krijg je geen vergoeding bij brand en ruitschade of schade door loslopende dieren), maar het scheelt maar één euro per maand ongeveer. Ook zie ik dat ik sierraden heb verzekerd maar ik heb eigenlijk maar één echt waardevol sierraad. Een rechtsbijstandverzekering heb ik dan weer niet, maar zou misschien wel goed zijn? Lastig heur.
Op zich vind ik dit soort dingen sinds mijn 16e niet echt belangrijk meer, maar het enige waarbij ik zou denken ‘oh ugh’ is als iemand Heel Erg Fan zou zijn van iets extreem saais en middelmatigs. Ik ga niet echt voorbeelden noemen want dan krijg je dat weer, maar bijv de categorie super uitgekauwde Top2000 dad rock of de nieuwe muziek van vergane glorie artiesten. Dan heb ik nog wel respect voor iemand die onironisch fan is van Nickelback ofzo. Oh of misschien ook als iemand zijn/haar muzieksmaak heel erg interessant vindt en gebruikt als vervanging voor het hebben van een persoonlijkheid. ‘Raad eens waar ik fan van ben… NEE FOUT het is Duitse death metal! Haha ja wat ben ik toch een verrassing met diepe gronden he’.