Stel je persoonlijke vraag #18

Ik snurk alleen als ik zat ben :joy:

1 like

Ken ik iemand die een halfuur geleden door ganzen is achterna gezeten?
tenor (5)

26 likes

Ik juist het tegenovergestelde: ik was altijd te licht.Kreeg altijd te horen: geen gewicht verliezen!! Mijn ouders zijn ook allebei vrij licht en mijn opa en oma net zo.Kon (kan nog steeds) ook altijd alles eten wat ik wil.Ze zeiden altijd dat dat wel zou veranderen als ik ouder zou worden maar toen ik de 20 allang voorbij was toen is het alleen maar erger geworden.Ben ook vrij lang (1,80) dus het viel naar mijn gevoel ook sneller op ofzo? Ben een paar jaar geleden naar een diëtiste gegaan -aangepast door moderator- gegaan (licht aan de periode van de maand haha).Kostte me heel veel moeite (echt meer dan 3 jaar geduurt) maar echt trots op mezelf dat ik nu eindelijk kan zeggen dat het gelukt is.Nog steeds ben ik gewoon smal maar ieder lichaam is anders en dit is nou eenmaal die van mij en ik ben er blij mee.

5 likes

Er zijn wel een aantal dingen die ik wel lust maar niet meer eet want vegan, die heb ik niet aangevinkt. Bloedworst en ingewanden lust ik niet Ă©n eet ik niet dus wel aangevinkt

1 like

Mijne ook! Ook niet heel erg inderdaad, en hij kan er zelf ook wel om lachen vaak als hij blijft hangen dus dat maakt het ook minder erg :yum:

Verder naar de efteling geweest tijdens corona en een vriendin die topless zont (zelf ook wel eens geprobeerd maar vind het te ongemakkelijk)

1 like

@macaron het is niet toegestaan lichaamsgewichten te melden op dit forum. Zie huisregels.

1 like

Oh sorry,helemaal niet meer aan gedacht! Thanks voor de reminder :blush:

1 like

Als iemand iets eetbaars omschrijft als “luxe”; denk jij dan?

• Dat is vast heel lekker
  • Dat is vast ontzettend gemiddeld
  • Dat is vast een teleurstelling

0 stemmers

Ik kreeg eens een ‘luxe tompouce’ en toen was het gewoon een tompouce met zo’n gore streep slagroom erop.

Edit: als ik daar nu aan terugdenk heb ik ook zoiets van ‘ja, wat had ik dan verwacht?’. Maar ja.

12 likes

Ik denk er eigenlijk iets tragisch bij, zoals ‘luxe afbakbroodjes’ (waarbij iedereen op de te weinig mini croissantjes zit te azen). Wel ALLEEN IN HET WEEKEND :no_entry_sign:

15 likes

En bij andere waren bijvoorbeeld ‘luxe badhanddoeken van hotelkwaliteit’?

• Dat is ook een grote teleurstelling
  • De kwaliteit zal wel bovengemiddeld zijn
  • Vroeger was alles beter dus je betaalT nu meer voor de kwaliteit van vroeger
  • Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
  • Anders
  • Als zij het zeggen zal het wel waar zijn.
  • Een wassen neus
  • Zachter dan wassen met Robijn zullen ze niet worden/blijven

0 stemmers

Broccoli echt GAD-VER-DAMME :nauseated_face::nauseated_face:

1 like

De beste handdoeken die ik heb zijn de normale van de Hema en Action

1 like

Oh we kunnen goed zo’n pak delen want ik haat de croissanten. Ik lust sowieso al geen croissanten maar deze zijn niet eens croissantdeeg maar weeïg taai zoet brooddeeg.
Ik ga voor de sesambolletjes yum

4 likes

Je hebt gelijk, dat was heel niet-inclusief van me.

2 likes

Dat is ook niet alles! Wat goed dat je nu tevreden bent :kissing_heart:

Wat zijn de lekkerste skittles?

• Rood
  • Groen
  • Paars
  • Oranje
  • Geel
  • Ieuw skittles (dead to me)
  • Ik ben special snowflake en ik kies skittles sour of tropical of iets anders non-basic
  • Allemaal even lekker

0 stemmers

Als je een film kijkt met onderwaterscenes, hou je dan ook altijd je adem in zolang het personage onder water is om te kijken of je het overleeft?
Ik bedacht me dit net toen ik weer een stuk van de titanic zag wanneer de boot gaat zinken en Jack zegt dat Rose haar adem in moet houden

• Ja
  • Nee
  • Ga iets doen met je leven, dit is raar
  • Wtf de Titanic zinkt?!?

0 stemmers

Ben jij hoogbegaafd?

• Officieel Getest en ja
  • Niet getest maar ik vermoed het zelf wel
  • Ik vermoed sterk van niet
  • Ik weet zeker dat ik dat niet ben

0 stemmers

Je organiseert een feestje deze maand en je beste vriendin komt niet vanwege het coronarisico. Ze woont met een kwetsbaar gezinslid, werkt thuis, houdt nog 1.5m afstand etc. Ze woont 50 minuten met de trein van jou af. Wat denk je dan? (Anoniem)

• Het is overdreven
  • Het is begrijpelijk
  • Het is logisch
  • Ik ben teleurgesteld
  • Ik zou zelf ook niet gaan
  • Ik zou zelf wel gaan

0 stemmers