Stel je persoonlijke vraag #12

Ik vind leren echt heel leuk en baal echt dat ik nooit meer tentamens heb. Ook alles om het leren heen… de saamhorigheid in de bieb, de snackautomaat die helemaal leeg is. Love it

7 likes

Als jij je gestresst voelt ga jij dan juist meer eten of minder? Ik krijg dan echt geen hap door m’n keel meer.

• Juist meer
  • Minder
  • Ik merk geen verschil

0 stemmers

Het is dan echt een opgave om een stuk brood door te slikken.

Ik vind het meestal wel leuk, totdat je echt moet gaan herhalen, dan vind ik het saai worden. Maar inderdaad overal diep induiken om het echt te begrijpen vind ik wel leuk.

1 like

Ik vind onderzoeken en papers schrijven zoveel leuker en dat blijft véél beter hangen dan een beetje samenvatten en stampen.

6 likes

Voor wie heeft gestudeerd: was jij trots toen je je diploma kreeg? (Meerkeuze voor als je meerdere opleidingen/studies hebt gedaan.)

• Heel erg
  • Een beetje
  • Niet per se
  • Helemaal niet

0 stemmers

Mijn ouders waren vooral echt ontzettend trots, maar ik vond het zelf allemaal wel meevallen.

3 likes

Hmm misschien mis ik nog een gewone ‘ja’ haha

1 like

Eigenlijk moet je standaard de optie “anders” erbij in zetten. :joy:

2 likes

Haha ja dat is wel een goeie

Echt heel stom maar ik vond het heel vanzelfsprekend ofzo dus voelde me niet echt trots

13 likes

Ja dit had ik dus ook en ik vroeg me af of ik de enige was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

1 like

Ik denk dat ik mega trots zou zijn geweest als ik mijn master gehaald had. Bachelor vond ik wel vet maar zat toen nog zo in de modus: dit is niet het einde en ik moet door.

En nu nog steeds kan ik eigenlijk alleen maar denken: sukkel dat je je master niet hebt. Dus dat gaat er miss nog wel van komen, is maar een jaar . Maar ben nu even bezig met een hbo.

1 like

Zou je (ooit) insecten eten?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Heb je wel eens insecten gegeten? Als in een gefrituurd insect of een insectenburger

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik was zo boos op mijn superkut uni dat ik niet eens naar de uitreiking ben geweest.

2 likes

Ben vegetariër maar heb weleens per ongeluk een gefrituurde sprinkhaan gegeten. Iemand had bij het koffiezetapparaat een schaaltje met ‘chocolaatjes’ gezet. Ja, heerlijk een chocolaatje bij de koffie! Dus ik snoepte er meteen 3 uit dat bakje. Tot een collega een paar uur later kwam vragen of iemand misschien haar sprinkhanen (gefrituurd en in chocola gedipt) had gezien die ze in de keuken had neergezet en mijn gezicht binnen 2 tellen betrok toen ik me realiseerde dat ik die dus had opgegeten. Lol hahha, foutje moet kunnen baas.

17 likes

Bij een beetje gestresst ga ik meer eten, bij echt mega gestresst heb ik juist weinig eetlust.

3 likes

Ik doelde wel op mega gestresst. Ik was bijv. vanochtend mega gestresst om een uitslag van de dokter voor mn vader (was gelukkig goed nieuws) maar eten lukt gewoon echt niet dan. In mindere stressvolle situaties krijg ik ook alsnog geen hap door mn keel. Niks smaakt dan ook. Het wordt echt een taak dan om te eten. Ik heb nog steeds niks gegeten omdat ik misschien nog veel stress in mn lichaam heb.

Wat is het langste dat je ooit niet gegeten hebt?

• Ik eet doorlopend
  • Een paar uur
  • Meerdere dagdelen
  • Een hele dag
  • Twee dagen
  • Drie dagen
  • Een week
  • Langer
  • Anders

0 stemmers

Telt de nacht mee? Want dan heb ik wel eens 24 uur niks geheten. Avondeten en dag erna pas 's avonds weer iets

@Denver whyyyyy

1 like

Was geen gewenste situatie, was geopereerd + na een paar dagen een flinke ontsteking en ook nog ziek geworden, heb toen 8 dagen niks kunnen eten

Edit: geopereerd in m’n mond

2 likes