Inderdaad. Ik kan me herinneren dat ik een jongen die al 5x in mn kont had geknepen op school een keer een klap gaf in zijn gezicht. Toen werd ík raar aangekeken. Bizar eigenlijk. Schouderklopje voor mijn 14-jarige zelf!
Nee idd, en die avond gooiden we ook mini bifiworstjes, die we bewust hadden meegenomen, vanaf het balkon van die club naar beneden op de dansvloer. Dus dat zegt eigenlijk ook al genoeg.
Haha ik kan nu alleen maar denken aan dat dit een pun zou zijn in Rupauls Drag Race, dat je een paar ‘queen onderzoekers’ hebt die ‘rusearch’ gaan doen
Ik heb al een tijdje een vacuum verpakte rookworst in de vriezer, denk wel al paar maanden. Kan ik die nog eten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Staat er geen datum op?
Met vacuum en in de vriezer kan niet superveel gebeuren lijkt me.
Hij is van de slager. Die verpakt hem zelf vacuum
Das een dragrace challenge waar de Queens moeten doen alsof ze onderzoek doen bij nasa.
Ik heb hem inmiddels op en smaakte en rook heerlijk!
Ik las hier vandaag iets over en vind het best wel fascinerend, dit is een website waarop je van allerlei ‘bekende mensen’ een gepersonaliseerd filmpje kan kopen: https://www.cameo.com/c/featured Er staan echt superveel mensen op, niet alleen influencer C-listers, en ze hebben allemaal een eigen prijs. Vooral die prijzen vergelijken vind ik heel boeiend hahahaha echt zo’n mini economie.
Zou jij zo’n filmpje kopen voor jezelf?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
En zou je er eentje voor iemand anders kopen als cadeau?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Ik heb trouwens ‘misschien voor iemand anders’ omdat ik eraan moet denken hoe mijn nichtje vroeger uit haar dak ging over beroemde mensen, en mijn tante een keer als verjaardagskaart een foto van haar met One Direction super crappy had gephotoshoped en dat ding boven haar bed moest of bijv mijn vader die het volgens mij stiekem heeeeeel cool zou vinden als een van zijn favoriete muzikanten hem happy birthday wenste ofzo.
Ik herken alleen deze mensen van ANTM
en
https://www.cameo.com/sisqo :’)
She had dumps like a truck, truck, truck
Thighs like what, what, what
Baby move your butt, butt, butt
I think I’ll sing it again
"Sisqo… that was so incredibly awesome of you. It was so well said and thought out. Wow! Joane literally started crying from shock and then happiness in the airport
Doe jij wel eens mee aan prijspuzzels / prijsvragen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou hem gewoon mee uit eten nemen ofzo.
Dit weet ik alleen maar door Keeping up with the Kardashians hahah
Ik door Thunderbirds
Ik door Penelope Cruz. Ik vind het nog steeds een gekke naam. Het eindigt gewoon op pis/plas?
Haha ik weet het door wacky races (penelope pitstop)
Meh ik vind dit niet onfeministisch. Tenzij hij echt denkt dat jij niet zelf de deur open kunt houden. Iets aardigs doen voor een ander is niet onfeministisch.
Ja dat weet ik, en in die tijd van Penelope Cruz is daar waarschijnlijk ook geen seconde bij stilgestaan. Maar in het geval van Kourtney Kardashian vind ik die naam een rare keuze aangezien dat kind in Amerika opgroeit.