Stel je persoonlijke vraag #12

Rusearch???

4 likes

De klemtoon ligt dan op search.

1 like

Misschien is een 6 wel iets te klagerig. Maar ik kan hem op het moment niet zien dus dan wordt het al snel kut.

Ik heb op dot moment geen liefdesleven maar ik vind het niet erg dat het er niet is.

2 likes

Ik heb dit dus echt extreem. Als iemand valt of zich bezeert lach ik automatisch. Kan het ook niet inhouden en vind het soms heeel rot. Vaak kan diegene er zelf ook om lachen, maar laatst stootte mijn vriend zichzelf heel hard en toen moest ik gewoon janken van het lachen terwijl ik het helemaal geen grappige situatie vond??? Soort manier om met pijn van iemand anders te dealen lijkt soms ook wel?

1 like

Heb je dat ook bij die youtubecompilaties waar dan als titel bij staat 'try not to laugh" en dan zie je bijv. Baby’s/peuters hard vallen waarbij je je echt moet afvragen of ze niet gewoon dood zijn gegaan. Ik walg daar zo erg van.

2 likes

Nee bij filmpjes niet echt eigenlijk? Alleen als iemand zich dus bezeert of valt in real life en ik er getuige van ben. Denk daardoor echt dat het te maken heeft met een soort van stress volle situatie ofzo?

1 like

Aaaah ja doordat er in de poll RU-search staat lijkt t net alsof de klemtoon op de ru ligt haha. Maar dan alsnog zeg ik geen ruhsearch want dat vind ik onzin om te doen als ik voor de rest ook geen brits engels spreek

5 likes

Ik zei eerst heel leuk nee, maar ik ben even vergeten dat ik tijdens m’n emojaren in een vriendengroep zat waarvan de jongens ineens een periode hadden dat ze het heel leuk vonden om BH’s los te maken door een shirt heen. Liep je in de winkelstraat, hoppa, BH los. Op een gegeven moment waren ze daar natuurlijk ook veel te goed in geworden, fucking irritant was dat.

1 like

What the hell. Dit is gewoon aanranding serieus. Wat deed je?

@Insouciance WAT dit is echt te bizar.

Omg ja dat deden ze bij ons ook en dan was het een soort van wedstrijdje wie het snelste een bh los kon krijgen bij een meisje. En wij lieten dat gewoon gebeuren? Echt wtf nu ik erover nadenk…

Ik val hier echt van de ene verbazing in de andere

Ik ook haha. Ik zat met puberjongens in de klas die gingen opschrijven wat voor kleur string je aanhad want die kwam dan eventueel boven je broek uit in de extreem lage broek periode. Wtf.

2 likes

Ja, same hier. Terwijl ik het toen nooit heel raar vond. Wel irritant, maar niet vreemd. Terwijl ik er achteraf nu toch anders op terugkijk. Stond je ineens in een drukke winkelstraat met je BH los, die ik dan zelf nooit meer subtiel dicht kon krijgen.

True. Ik deed inderdaad ook niks als er iemand in m’n komt kneep.

Het was imo zelfs zo dat je het gewoon moest negeren als je in je kont werd geknepen. Als in, ja dat hoort erbij?

1 like

Dat gebeurde hier ook vaak. Maar ik kneep gewoon terug in konten.

:woman_shrugging:

1 like

En over knijpen gesproken ik heb een keer samen met een vriendin een wasknijper meegenomen tijdens het uitgaan. Dan gingen we random mannen met een wasknijper ergens in hun lichaam prikken (niet in het geslachtsdeel) . Ook NIET oke. Maar het mooiste moment was dat m’n vriendin een jongen met een wasknijper in z’n wang kneep. En die er niet goed soepel afging. Dus wij waren eigenlijk net zo erg. Overigens heb ik hier ook geen spijt van. Het was fantastisch.

1 like

Een knijper in iemands wang is niet heel relaxed, maar is in ieder geval niet seksueel (aanname :joy:). Vind ik toch wel anders.

1 like

2 punten eraf door zijn nieuwe kapsel

2 likes