Stel je persoonlijke vraag #12

Telt een moedervlek weg laten halen? Was om een cosmetische reden.

1 like

Traangootjes laten opvullen vanwege donkere kringen onder m’n ogen.

2 likes

Ja, borstlift en een vergroting.

1 like

Neeeeee dat is zo slecht voor de smaak! Het kan dan de smaak van ander eten opnemen :scream:

5 likes

Als jij vindt dat het meetelt dan wel!

Nu vraag ik me meteen iets af: stel dat je een cosmetische ingreep laat doen waar je mentale gezondheid sterk van verbetert. Is het dan nog steeds cosmetisch? Vind dit wel een interessant vraagstuk!

Nu nog niet, maar ik ben er wel 99,9% zeker van dat ik ooit een borstverkleining ga laten doen. Heb er zoveel last van, ik durf alleen nog niet.

1 like

Liefde voor alle groenten behalve witlof en zuurkool (dat is ook eerder een bereiding toch?). Over rode biet ben ik neutraal, alle andere groenten vind ik heerlijk.

@Evenveel Of op pizza??? (wordt hier Ă ltijd op de vegetarische pizza gelegd)

1 like

Vlaamse variant!

Wat vind jij het lekkerste sint-snoepgoed?

• chocoladefiguurtjes (kwalitatieve, van de bakker of chocolaterie bv)
  • chocoladefiguurtjes (eenders welke)
  • speculaas
  • marsepein (kwalitatieve, bij voorkeur in de vorm van een figuurtje)
  • iedere marsepein
  • mariasnoepjes
  • chocolade centen
  • letterkoekjes
  • die kleine koekjes met een toefje glazuur (bestaat hier een naam voor?)
  • mandarijnen
  • pepernoten

0 stemmers

En wat het minst lekkere?

• chocoladefiguurtjes (kwalitatieve, van de bakker of chocolaterie bv)
  • chocoladefiguurtjes (eenders welke)
  • speculaas
  • marsepein (kwalitatieve, bij voorkeur in de vorm van een figuurtje)
  • iedere marsepein
  • mariasnoepjes
  • chocolade centen
  • letterkoekjes
  • die kleine koekjes met een toefje glazuur (bestaat hier een naam voor?)
  • mandarijnen
  • pepernoten

0 stemmers

Oooh die ken ik niet! Misschien van een andere provincie? (ben van Antwerpen)

Nee ik ken het niet (ziet er uit als een sandwich in een gekke vorm voor mij)!

1 like

Ik denk dat een borstverkleining mijn leven wel een stukje makkelijker maakt, maar tegelijkertijd wil ik eigenlijk helemaal niet snijden in iets dat gezond is. En ik ben toch ook bang dat het resultaat gaat tegenvallen. Maar de verhalen die je hoort zijn vaak dat mensen het vooral jammer vinden dat ze het niet eerder gedaan hebben. Ik weet het gewoon niet zo goed, dus doe het toch nog maar even niet denk ik

1 like

Ik hou echt van uitgebreid ontbijten en lunchen. Mij maak je ook echt heel gelukkig met een brunch, al die broodjes, eitjes, sapjes en beleg :heart:

8 likes

Als ik nu vraag wat heb jij vrijdag precies gedaan op je werk, weet je dat dan nog?

• Ja, direct
  • Als ik ff nadenk wel
  • Daar moet ik echt voor graven
  • Nee. Geen idee meer

0 stemmers

Ik was vrij, dat wist ik direct :grin:

7 likes

Hahaha mijn collega vroeg net of het goed ging vrijdag en ik dacht error error 404 WAT HEB IK GEDAAN

12 likes

Bij een expert krijg ik sneller het gevoel dat het nep is, om het product te promoten.

2 likes

Voor mij is het denk ik ook afhankelijk van mijn kennis en de grootte van het product. Voor kleding kan je bijv aan vrienden vragen van hey staat dit leuk of waar koop ik dat soort leuke dingen. Terwijl ik voor een auto wel om advies zou vragen van een expert (dus verkoper?) hij weet wss wel wat bij mijn situatie past, terwijl die vrienden iets zullen zeggen van ‘oh ja ik rij een opel, helemaal prima moet je ook doen’

1 like

Ik denk dat het vooral belangrijk is of de expert gekoppeld is aan een merk of enigszins belang kan hebben bij het geven van zowel een positieve als negatieve review of volledig onafhankelijk is. Eigenlijk vertrouw ik een gewone gebruiker met wat kennis over het onderwerp het meest (een familielid die veel van auto’s weet bijvoorbeeld als ik een auto wil kopen).

6 likes

Het ligt ook een beetje aan de argumentatie denk ik. Ik vind reviews waar de plussen Ă©n minnen genoemd worden beter omdat ik dan een persoonlijke afweging kan maken.
Professionele partijen komen op mij meestal partijdig over, waardoor ik hun review met een korreltje zout lees.
Gebruikersreviews komen daarentegen authentieker over, hoewel ik daar ook kijk in hoeverre de kritiek logisch is.

Ben een heel nauwkeurig/kieskeurig persoon :joy:

2 likes