Stel je persoonlijke vraag #12

Wanneer ik mijn dooie cavia was :no_mouth:
Nooit dus (zakloos) :sweat_smile:

Vroeg donker buitenā€¦

• Gezellig! Kaarsjes aan enz
  • Vreselijk, doe mij maar lang licht buiten
  • Het maakt mij niet uit eigenlijk

0 stemmers

Krijgen jullie kinderen aan de deur met sintmaarten?

• Ja en (best) veel
  • Ja maar een paar
  • Nee maar voordeur is wel makkelijk te bereiken
  • Nee maar voordeur is ook moeilijk te bereiken
  • Ik ben niet thuis/doe alsof
  • Ik weet het niet want woon hier net

0 stemmers

Wordt hier volgens mij niet gevierd?

5 likes

Ja wou die optie er nog bij doen maar twijfelde haha. Ik zie het ook wel minder.

Ben net verhuisd dus ben benieuwd! Bij mijn vorige huis kwam er nooit iemand maar daar was onze voordeur ook gezamelijk dus was moeilijk te bereiken.

Ik sla gewoon genoeg snoep in en als niemand komt is het feest voor mij want dan vreet ik alles lekker zelf op

4 likes

Nog een bonusvraag die te maken heeft met mijn vorige vraagā€¦ Ik heb denk ik deze vraag ooit al een keer gesteld maar ik vind het wel een goed moment om nog een keer te vragen (als ik dat al had gedaan). Zouden jullie het leuk vinden als sintmaarten uiteindelijk niet meer is en dat we er halloween voor terugkrijgen?

• Ja! I :heart: halloween
  • Nee ga weg met je halloween
  • Het maakt mij niet uit

0 stemmers

Nu ben ik wel weer even klaar haha.

Ik vier het allebei niet en het boeit me ook allebei niet. Alleen feestdagen waar ik een vrije dag voor krijg interesseren me, de rest niet.

9 likes

Ik vind die zelfgemaakte lampions best leuk, maar die liedjes steeds :sob: zo geen zin in. Dus ik zou het wel waarderen als er leuk verklede kinderen komen die niet zingenā€¦ Bonuscandy voor het verklede kind dat ook nog een zelfgemaakte lampion meebrengt :partying_face:

Ja kinderen die verkleed zijn lijkt me ook leuk haha en mijn huis ook helemaal aan de buitenkant halloween decorerenā€¦ Lijkt me zo tof haha. :heart:

2 likes

Heb je wel eens op je instagram of andere social media een billenfoto gepost? Liefst met een stringbadpak op een Griekse rots, een te klein bikinibroekje op het strand of in je strakke Gymshark legging.

• Ja, geef mij je likes!
  • Ja, eenmalig.
  • Nee, dat is niks voor mij. Geen mening over anderen die het doen.
  • Nee, ik vind dat raar als mensen dat doen. Why oh why.

0 stemmers

Altijd extra jalapeƱoā€™s bij de subway

1 like

Doe jij de deur open tijdens sint maarten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja zou ik doen maar hier word dat niet gedaan door kinderen :cry: ook nog geen halloween. Jammer jammer

1 like

Ja! Vandaag nog een bewegende boomerang van mijn bewegende kont :+1:t3:

5 likes

Ik zat me dit vandaag af te vragen toen ik op een taxi wachtte buiten en het donkerder zag worden. Ik heb er niet echt een mening over, juist de seizoenen van Nederland heeft wel iets. Ik denk dat ik meer moeite zou hebben met een land wat amper/geen seizoenen heeft.

1 like

Er staat wel een goed aantal fotoā€™s van mij in ondergoed/zonder bovenkleding op Instagram (niet op mā€™n eigen pagina trouwens) maar mā€™n billen zijn niet mā€™n beste feature dus die staan er nooit heel prominent op

Het hoogtepunt van mā€™n dag!

Haha. Dat had ik ook in het zuiden. Maar hier in de randstad gebeurt het dus wel. Was even wennen het eerste jaar.

Mij lijkt een combinatie leuk! Dat je nog steeds een lampion maakt want dat vond ik zooo leuk vroeger. Maar dan ook verkleed (en kun je een lampion maken die bij je kostuum past) en geen liedjes meer.
Halloween vind ik ook leuk omdat er ook Halloween-thema feestjes kunnen zijn, waardoor mensen van boven de 12 ook nog iets leuks hebben

4 likes