Stel je persoonlijke vraag #12

Wel jammer dat dit een gemiddelde wordt… ik kaap hem even om er een poll van te maken waarin je de verschillende leeftijden ziet want daar ben ik ook benieuwd naar!

Vanaf welke leeftijd mag kind als hij/zij dat wil haren in onnatuurlijke kleur laten verven (zonder blonderen en met onschadelijke verf?)

• 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16 of ouder

0 stemmers

En met blonderen? Ik interpreteer dit als dat het wel het haar kan beschadigen maar niet de gezondheid

• 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16 of ouder

0 stemmers

1 like

Voor mij ging het tussen Tan, Antoni en Karamo… vind het ook heel lastig ja, ze zijn allemaal zo anders.

1 like

Over welk onderwerp zou jij wel een musical willen zien?

• De vernietiging van Pompeii door de Vesuvius op 24 augustus 79
  • Bettygate (beutyblogtopic)
  • Duncan Laurance
  • Voor het eerst wandelen twee vrouwen in de ruimte
  • De leco-look
  • Gentrificatie
  • De verdwijning van de ‘afhaalchinees’ en de opkomst van kebabzaken
  • Het boerenprotest
  • Trump en de afzettingsprocedure
  • Niks
  • De wegwerpmaatschappij met een glansrol voor AlIExpress en de Action
  • De grijze hoekbank van de samenleving
  • Manflu

0 stemmers

1 like

Met deze racistische knaller!

3 likes

Zijn zeker grootgebracht met de Hanky Panky Shanghai en appelmoes bij hun nasi. :face_vomiting:

Nouuu! In deze knaller lust hij geen Chinees!

Ze hadden ook een ander racistisch lied over Chinezen, maar die is onvindbaar opeens? :thinking: Dus die komt niet in de musical

1 like

:clap:t3:BOBBY :clap:t3: DOET :clap:t3: TWINTIG :clap:t3: KEER
:clap:t3: ZOVEEL :clap:t3: WERK :clap:t3: ALS :clap:t3: DE :clap:t3: REST

Jullie zijn allemaal respectloos en verdienen hem niet. GODBETERT ANTONI met meer dan de helft van de stemmen op 1?!? Hij is puur vervangbaar, leert die mensen 1 fokking recept

Respectloos.

11 likes

“Hee lieve schat wanneer gaan we alles dieleeten” op de melodie van The Monkees.

1 like

Maar ik heb liever dat antoni mij alle hoeken van de kamer laat zien dan dat bobby mijn huis inricht. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Twijfelachtige prioriteiten knul

3 likes

Ben jij vaak wakker na 00:00?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

… echt altijd. denk dat ik op jaarbasis misschien maximaal 5x voor 12 slaap hahha.

5 likes

Heb jij last van migraine?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sluimer jij meer dan 3 keer in de ochtend?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ga jij vandaag (2 november) de was doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij vandaag een hond tegengekomen?

• Ja
  • Nee
  • Nee, wel een schaap

0 stemmers

Ik bijt soms op m’n tandenborstel tijdens het poetsen. Sinds jonge leeftijd doe ik dit al.Doe jij dit ook?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wel gedaan
  • Ik heb geen tandenborstel

0 stemmers

Uhuh.

Ik heb het theater altijd al kut gevonden. Ik kan ook totaal niet in het verhaal komen. En dan dat vreselijke gezang er tussendoor. Bij elk liedje word ik meer depri. De manier waarop ze zingen vind ik ook om te huilen. Ben een echte theaterhater :’).

4 likes

Ik wil hier toch nog even op reageren, aangezien ik nu als ‘debiel en kut’ word neergezet. Ik ben namelijk naar ANNE geweest, en het is een theaterstuk en géén musical. Ik vond dat ze het toneelspel heel waarheidsgetrouw en ingetogen hebben neergezet. Ze hebben geprobeerd om de teksten uit haar dagboek zo goed mogelijk te interpreteren. Ik zie niet in wat hier anders dan is dan een film of documentaire over WOII. Natuurlijk snap ik dat een musical met vrolijke ‘hoempa hoempa liedjes’ hier totaal niet bij gepast is, maar dat snappen de makers van een theaterstuk over zo’n beladen onderwerp uiteraard ook. Ik vond het geen enkele overeenkomst hebben met een musical, behalve dat het verhaal op een podium vertelt wordt. Verder was het een indrukwekkend en ingetogen toneelspel.
Dat het jouw ding niet is, so be it, maar je roept nu dingen die gewoon niet kloppen.

28 likes

Hoe spreek jij wrap uit?

• (W)rap
  • (W)rep
  • Vrep
  • Vrap

0 stemmers

@Vaiana Jezus uit welke krochten van het internet haal je Anita & Ed nou weer vandaan? Wat verschrikkelijk :sob:

7 likes

Is toch cultureel erfgoed? :blush:

2 likes

Heb je ook last van droge lippen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, ook ondanks dat je ze de hele tijd blijft insmeren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers