Snap ook niet zoveel van het idee achter deze performance… met die gekke bal die ineens weg wordt gegooid en die sabels?
ik ook!! ik kan wel janken
Volgens mij was er donderdag een shot dat die lamp naar beneden kwam en toen zag je die draad. Nu zag je de lamp volgens mij pas toen hij ee hing en was de draad minder opvallend. Maar kan ook dat ik net dat stuk heb gemist
Ja ze had beter borden kunnen gooien.
Echt geen zin in madonna
Ik heb tussendoor gezappt naar npo. Maar had over dat het een favo is. Maar hij zag ook wel gebeuren dat we worden verrast door een andere act. Of althans dat begreep ik. Dus dat het niet wint…
Beste Eurovision-fans,
@anon25548216 is na de trage chat van afgelopen donderdag meteen gaan kijken of hij een alternatief heeft. Dus de chat vindt vanavond hier plaats:
https://chat.forumfeminarum.nl/
Je hoeft alleen je forumnaam even in te vullen en gaan met die Paswoord kun je negeren.
Ik dacht hetzelfde, dus wie weet … beter wel
Sowieso de close up bij de lamp was veel beter. Wel weer jammer van de piano klap
Dat ie heel populair is. Meer niet echt volgens mij
Dat je je niet teveel bij de light bulb moest voorstellen. Verder dat het in heel Europa al veel beluisterd is en dat het volgens bookmakers gaat winnen.
Ik wil ook zon snor
Heeft het forum er last van als we hier op dit tempo posten? Ik vind die chat te snel gaan haha
Eerste keer dat ik het nummer van Duncan heb gehoord. Leuk hoor! Hallo, hij moet gewoon eerste, tweede of derde worden
Ja. Want daar is het niet voor gebouwd, om te chatten in topics. Dan wordt alles trager voor iedereen.
Oke! Ik had namelijk het idee dat er niet heel veel/snel gepost wordt hier. Maar dan zal ik er op letten
Voor de BBC kijkers? Hoe reageerde Graham op Duncan? Ben nieuwsgierig haha.
Dit doet me denken aan the lions sleep to night…
Het valt ook wel mee. Maar als je heel snel veel korte reacties achter elkaar gaat geven, ga je dat merken.
Haha tissues voor ons beiden
Gek hè wat een liedje met je kan doen
Hij lijkt op Nikkie tutorials