Songfestival

Van iemand die gefilmd is heb ik begrepen dat het bij een promofilmpje zou zitten. Maar nu heb ik eigenlijk geen idee welk promofilmpje? Wel grappig ik wist niet dat er mede zuid Holland zuid bewoners waren op het forum! Al woon ik er al een aantal jaar niet meer.

1 like

Ja zeker met een Boeing 787 aankomen, een 747 laten landen in binnen is het een a380.

Wat een slecht filmpje.

3 likes

Ja dat begreep ik. Misschien was wel aan het begin. Meer als introductie van alle landen. Heb geen idee eigenlijk.
Ik had ook geen idee. Ik woon er niet maar wel dorp in de buurt.

1 like

Beste Eurovision-fans,

@anon25548216 is na de trage chat van afgelopen donderdag meteen gaan kijken of hij een alternatief heeft. Dus de chat vindt vanavond hier plaats:

https://chat.forumfeminarum.nl/

Je hoeft alleen je forumnaam even in te vullen en gaan met die :dancingbanana: Paswoord kun je negeren.

2 likes

Ik voel me echt een granny maar ik snap niet hoe ik mee kan chatten? Ik kan wel dingen typen maar hoe verstuur ik het dan?

Enter drukken.

Ja ik heb m opnieuw geopend en nu staat er ineens wel een ‘send vliegtuigje’ dus denk dat ie net niet goed geladen was ofzo. Maar Thanks!

Bij mij zegt ie : bad password maar heb het al ingevuld en open gelaten maar alsnog blijft ie dat zeggen. Wat doe ik fout :thinking:

Never mind is gelukt :grin:

Chat gaat te snel joh. Houdt oma niet bij joh xD

1 like

9 likes

Gaat mij ook veel te snel ja! Word er gewoon duizelig van :no_mouth:

1 like

Echt hè voor ik iets typ zijn we weer 30 berichten verder haha… xD

Haha de oma’s mogen stiekem in dit topic kletsen

2 likes

Ik heb trouwens alleen donderdag gekeken. Wel grappig om de andere acts te zien. Oh duitsland vind ik wel een zeik song ik ga snacks en een dekentje fixen xD

Ik heb mijn afspraak bij de kaakchirurg goed gepland. Gisteren laten trekken dus nu kan ik lekker brak Eurosongfestival kijken haha!

Heb nog niks gezien dus ga er lekker blanco in

4 likes

ooit deden er ook oma’s mee aan het songfestival

10 likes

Ik heb dinsdag en donderdag alleen wat kleine stukjes gezien. Vind het stiekem ook veel te lang duren allemaal. Maar niet helemaal fit, dus prima avond zo!

Soms vraag ik me af of Duitsland wel moeite doet om een leuke act te vinden? Zo van johh we mogen toch wel weer mee doen als we lappen maar winnen wordt te duur dus ga jij maar

1 like

Ik vind het rechter zusje goed, maar die linker is vrij schreeuwerig en ordi/tokkie? Ik heb ff kortsluiting haha.

1 like