ik ben mijn hapjes aan het klaarmaken hoor, kan niet wachten
Ik snap niet dat Zweden zo populair is, ik vind het een zeiknummer en zijn stem echt vervelend.
Ik zat de school er naast haha . Heb ook wel wat gemeenschappelijke vrienden. Dus ja komt allemaal wel erg dichtbij hahaha denk wel feestje wordt bij Barbiertje als die wint
Ik vind het wel een goed nummer maar niet echt winnaar-waardig? Heb ook een aversie tegen Zweden, hij hebben de afgelopen jaren al 2x gewonnen ga weg!!
Ik schaam me eigenlijk nu al voor die Emma die de punten gaat doen. Die outfit en ze gaat sowieso iets geks zeggen
Zijn er meer mensen die eurovision alleen op de bank kijken? Normaal app ik met nog 2 collega’s die het kijken, maar die zijn nu samen na een 80’s party -.-
Ik. Lekker met hapjes en drank. En ondertussen op t forum
Wie zijn die twee donkerharige mannen bij dat voorprogramma? - kruipt onder steen vandaan -
Ik ook, is het te laat om iemand anders te kiezen?
Ik ook! Zou met mijn vriend, maar die ging bij vrienden toch kijken (dat was ook plan a, maar toen leek dat niet te lukken en uiteindelijk toch wel). Maar vind het niet zo heel erg, kan ik lekker tegelijkertijd forummen haha
Ik ga m’n kijkstationnetje ook maar eens opzetten, deken/snacks/water/telefoon/scorelijst
Ik dacht eerst dat hij dus stuk jonger was dan ik, maar wij schelen maar 2 jaar (hij is dus 25 jaar van '94). Vind wel super leuk. Geeft toch een extra dimensie haha
jongons kom naar de chat. is gezellig.
Nice! Ja ben blij met dit forum haha. Dacht ff shit nu kan ik mijn eurosongfestival gedachtes niet delen xD. Maar gelukkig kan ik het hier kwijt
Haha hier nog een! @Suvi. Ik ben wel even oud en ken hem ook wel maar spreek hem nooit meer. Is ook weer zo gek om te zeggen heee dunciee ken je me nog ik wil ook meeliften op je succes! Groetjes
Overigens komt er ook een stukje over het barbiertje, of was dat donderdag al? Ik heb de halve finale gemist.
Donderdagavond keken ze de halve finale in de Waag. Maar ze hadden indd gefilmd bij barbiertje maar weet eigenlijk niet of dat nog ergens komt…
Kijken jullie met commentaar van Jan en Cornald of met commentaar van Graham Norton?
Ojaaa thanks voor de reminder! Haga keek vorig jaar met Graham en dat was echt de beste keuze haha. Gelijk andere zender opzetten