Songfestival

welke is leuker?

• 1
  • 2

0 stemmers

outfitties voor de jeugd van tegenwoordig voor volgend jaar

Ohh jongens zoveel zin in! Net sushi besteld, vanmiddag langs de AH geweest en allemaal snacks gehaald en speciaalbiertjes wooeheoe

Hatari in bad. Doe ik die als avatar.

hah nee als kandidaten

Even nog mijn telefoon opladen. Anders kan ik straks niet meechatten haha.

Ik hoop echt dat Duncan wint, zou echt fantastisch zijn!
We gaan het zien, spannennddddddd

Houden jullie zelf eigenlijk scorelijstjes bij? Dus dat je cijfers geeft voor de act/zang/liedje oid?

Ik heb toevallig dit jaar wel een lijstje gemaakt (naast m’n bingo kaart) maar ga even kijken in hoeverre ik ook daadwerkelijk ga scoren - of dat het meer zo’n ding is van ‘leuk voor het idee maar doe ik toch niks mee’

Ik heb er echt zo veel zin in, duurt laaaang

Hahaha ja dat je het naar 6 nummers wel best vind. Ik heb wel ook een lijstje gemaakt, maar kijken of ik het volhoud met de chat erbij en ook nog daadwerkelijk proberen te kijken :wink:

1 like

succes allemaal!!!

LOVING YOU IS A WINNING GAME!!!

5 likes

Ik ben best nerveus en vraag me echt af hoe Duncan zich voelt. Zoveel druk door deze positie

5 likes

Zag gister op tv iets over het songfestival dat ze de straat op gingen en allemaal mensen een stukje zongen
Zingt een groepje: losing you is a losing game

Cringe

5 likes

Op de site staat ‘Next, viewers’ points from all participating countries will be added up, and revealed from the lowest to the highest’, dus wel televotes van minst naar meest.

hahahaha dat hoedje van willie

1 like

Waarom noemt iedereen bij onderweg naar songfestival bilal uit frankrijk transgender? Volgens mij vindt hij het gewoon leuk om vrouwelijke kleding aan te doen/makeup op te hebben voor zover ik weet

4 likes

KUNST

1 like

Ja, dat dacht ik dus ook al

Ja, ik heb echt zo’n scorelijst uitgeprint voor mij en m’n moeder :joy:

Deze: https://eurovisionworld.com/esc/scorecards-for-eurovision-2019-download-print

1 like

Weet niet waar ik meer zin in heb, het songfestival of de snacks die op de planning staan