Songfestival

Nog 2 uur :tired_face:

duurt lang

Ga nog ff Netflixen.

1 like

Haha god wat een interessantdoenerij met zijn bronnen. Tuurlijk is het nog geen gelopen race, duurt nog een paar uur voordat ze ĂŒberhaupt beginnen met die hele kermis.

1 like

Al bezig

4 likes

Toppunt van volwassenheid vind ik trouwens wel echt het stemmen op een ander land tijdens het songfestival haha helemaal als je eigen land zo veel kans maakt. Denk niet dat ik dat ooit ga doen haha.

Ja haha. En ze hebben een bedrijf genaamd “SodaDream” opgericht als knipoog naar SodaStream wat een IsraĂ«lisch bedrijf is dat niet hĂ©Ă©l zuiver handelt met betrekking tot Westelijke Jordaanoever etc.

3 likes

Ik zag op NL1 de hele tijd Sodastream reclames voorbij komen.

1 like

Haha ja vind hun merchandise heel tof en overweeg ook wel om wat aan te schaffen. Tot snel in het WAYRWT topic hehe.

1 like

Ik overweeg dit ook nog een beetje maar ik vind het nummer van Engeland echt heel stom haha

27 likes

it was me love it.

1 like

Ik denk dat het kind nog niet geleerd heeft dat een dergelijk uiterlijk raar of eng zouden zijn! Als kind vond ik latex kleding ook heel cool, omdat het me aan superhelden deed denken (?), en toen kreeg ik van m’n moeder even de uitleg dat ik geen latex catsuit mocht omdat dit een bepaalde connotatie met zich meebrengt :joy: Kinderen zijn vaak ook gefascineerd door punkers, terwijl oudere mensen er vaak weer een afkeer van hebben puur door wat ze geleerd hebben over wat ‘hoort’.

5 likes

Ik zit vanavond in de trein en kan het niet kijken, maar wil het wel luisteren, en dan het liefst met het tv-commentaar dus met Cornald Maas en Jan Smit. Weet iemand waar ik dat kan doen?

Ik weet niet of je 4g hebt, maar anders kun je via de NPO app live meekijken als je de instellingen op laag zet (tandwieltje naast de video), kost het maar 100 mb per uur live streamen.

Vraagje: hoe werkt de chat, ik zie hem nergens staan? Ik had al gecheckt of ik hem uit heb staan maar dat is niet zo

https://chat.forumfeminarum.nl/

ik begreep dat ze de puntentelling dit jaar wederom weer eens anders gaan doen? eerst jurypunten en daarna televotes. dit keer niet de televotes van minst naar meest, maar de ranglijst zoals deze is na de jurypunten afwerken.

nou ik hoop dat iemand deze geweldige uitleg snapt. waar het op neer komt, ik hou geen nagels meer over bij de puntentelling en dit is kut.

3 likes

Heh ik kan niet inloggen om de een of andere reden. Maar kom je met deze link bij dezelfde chat als wanneer het popup scherm opent in het forum zelf? Die heb ik net gevonden haha

Nee dit is een externe chat omdat de chat hier vast zal lopen haha. Maar je hoeft geen wachtwoord in te voeren, alleen een naam!

I’m in, thanks!!!

2 likes