Ik kijk ook uit naar de cross overs vanavond. Verka
https://www.ad.nl/dossier-songfestival-2019/spotify-voorspelt-italie-wint-duncan-derde~a397b0be/
Luisteren Italianen gewoon veel op Spotify of moeten we ons zorgen maken?
zit nie zo te stoke!!! krijg paniek
Mahmood is in Italië een grote artiest, het nummer is net iets luister/radiovriendelijker maar Duncan’s performance is imo beter. Al vind ik Italiës nummer wel veel sterker.
Net bij rtl boulevard zegt die verslaggever: uit betrouwbare bronnen gehoord dat het nog geen gelopen race is. Hallo, vertel meer. Wie zijn die bronnen. Hoezo weten deze bronnen dit. En dit slaat natuurlijk nergens op, want televoting.
Italië is echt niks man.
Ik stem san marino vanavond
Ik krijg hartkloppingen van zulke berichten
Ik vind Tsjechie dus ook heel leuk en vrolijk
Ik ook haha. Maar zit nog te denken wie of wat die bron dan is. De jury’s krijgen dikke straf als ze lekken. Wie is er nog meer een bron…
Waarom laat iedereen zich zo opjutten door allerlei berichten. Het kan toch alle kanten op? We zien het vanzelf.
Ja ik vind Tsjechië ook leuk! En Spanje ook. Maar die heb ik nog niet live gehoord.
MENSEN HIER HEBBEN GEEN SMAAK CONFIRMED
Je hebt gelijk!! Maar toch haha
Hoort er een beetje bij voor mij hoor, lekker hysterisch met z’n allen naar die puntentelling kijken vanavond
excuse me waar is chingiz
Ja en dan hebben alle landen gestemd, komt de juryscore en staat nr. 20 opeens op 1.
hahaha de vader van de drummer van hatari is ambassadeur van ijsland voor de UK
en de vader van de niet schreeuwende zanger is ook een diplomaat/ambassadeur