Simstopic #2

Ik was zo slecht om mn oude kippen om te ruilen maar ik kreeg er beide keren geen vlees van maar gewoon andere producten(conserven etc). Ik heb toch geen band met mn kippen omdat ze veeleisend en veel werk zijn ^^ en mn sim flirtte met Lappie dus principes heeft ze ook al niet meer.

1 like

Joepie zowel mijn koe als haar melk hebben eerste plaats gewonnen!!! Maar ik dacht je krijgt wel een wat spectaculairdere prijs ofzo? 🥲 een orchidee?? En een ufo uniek fruit object. Nou whoehoe.

9 likes

fdyZ3qI0GVZC0

3 likes

Hoeveel sims speeluren hebben jullie?

• <30
  • 30-60
  • 61-100
  • 101-150
  • 151-200
  • 200-300
  • 300-400
  • 400-500
  • 500-700
  • 700-1000
  • 1000-1500
  • 1500-2000
  • 2000+

0 stemmers

Mijn sim heeft ineens een baan bij rags to riches, mag dat?? Zat denk ik erbij toen ik haar aanmaakte met een verhaal

Edit ik heb maar onslag genomen, alles is te doen maar ik kom maar niet aan haar slaap

1 like

Ik heb net ons nieuwe huis helemaal gemaakt in de sims haha, incl de vuilnisbakken achter een heg :joy:

8 likes

Rags to riches is zonder baan. Van mijn eerste geld koop ik altijd eerst een bed :laughing: de rest is makkelijk op te lossen.

Je hebt alleen basegame toch? Dat is wel chill dan zit je niet met ineens regen sneeuw etc, dan kan je eerst spullen kopen voor je met muren begint

Oh shit ik heb al muren hahhaa, ik dacht dat je niet zomaar meubels neer mocht zetten

Pff lastig hoor

Oh wat goed! Ja mag zeker hoor! Tenminste doe ik wel zo snel mogelijk na een bed anders dan wordt het lastig in de winter :joy:

Oh pff nou ik vind het ook totaal niet leuk, ik loop de hele dag te vissen en heb geen rooie rotcent, ik ga weer lekker normaal spelen

1 like

m’n sim met haar demon kip, Nugget

19 likes

Ik ben met mijn Sim een winkel gestart. Hij begon met niets (rags to riches) en verkoopt nu zijn zelfgemaakte spullen in zijn winkel, zoals kaarsen en stoelen. Hij wordt er niet rijk van maar ik vind het heel leuk!

7 likes

Whoooo eindelijk gaan ze de packs updaten!

7 likes

Wat tof! Een winkel zit in get to work toch?

Ja! Ik ga misschien ook een club maken zodat zijn clubleden ook meubels kunnen maken die verkocht kunnen worden. Misschien een beetje cheaten😊

1 like

Dat is echt fijn! Ik ben benieuwd wat ze precies gaan doen.

1 like

Ik heb een tijdje niet gespeeld en speel nu weer. Het spel heeft ook een update gehad. Ik kon voorheen altijd in de galerij, maar nu staan er overal gewoon rode kruizen. Als ik erop klik staat er dat het voorwerp niet gevonden kon worden. Ik heb natuurlijk op Google gezocht en wat tips geprobeerd, maar ik heb het nog niet op kunnen lossen. Is er hier iemand die hetzelfde heeft (gehad) en een oplossing weet?

Ik bouw eigenlijk nooit. Maar mijn sim werd vet rijk van haar geldboom (100k) dus besloot te verhuizen en besloot haar nieuwe plekje zelf te bouwen.
4-8-21_17-20-07

Letterlijk alleen de buitenkant + 1 slaapkamer is af haha. Mochten jullie tips hebben hoor ik dat graag, ben niet heel thuis in bouwen.

34 likes

Kennelijk worden alle townies verbeterd en zijn ze ook bezig met animaties verbeteren :scream:

8 likes

Townies verbeteren, eindelijk!! Ik gaf al de vrienden van m’n sims altijd makeovers want hun stijl was echt niet om aan te zien.

8 likes