Vind het echt stom hoeveel plek die lama/koeienhokken innemen! Dat is dan gelijk een kwart van je kavel ofzo. Zou chill zijn als er gewoon twee beesten in een hok zouden passen.
Ik heb 2 keer gewonnen met een megapompoen
Hoe kom je aan een gouden kip? Zo’n gouden lekkernij voeren? Hoe kom he daaraan😩
@Dotje mijn ‘enorme pompoen’ verloor gewoon. Vind wel jammer dat je niet kan zien welke wel wint. Het is nu zondag in mijn spel, zaterdag is een koeienwedstrijd en melkwedstrijd. Chocoladelekkernij heb ik idd ook, maar als ik die geef (al eens eerder gedaan) kan de kwaliteit van chocolademelk nog steeds ‘matig’ zijn, hoe zorg ik dat die kwaliteit uitstekend wordt, heb ik daar invloed op? En kan ik iets bijzonders met mijn koe doen?
Ik had gecheat zodat ik alle lekkernijen had haha, want je krijgt het recept pas als je een lekkernij voor de eerste keer hebt gegeven. Volgens mij had je iets van koebessen nodig maar dat weet ik niet meer zeker
Ik wil nu ook rags to riches doen. Maar hoe kom je aan geld met alleen basegame?
Vissen, dingen opgraven, tuinieren en als je geld genoeg hebt schilderen
Verzamelen (graven overal) en verkopen, vissen en verkopen. En dan als je beetje geld hebt wat plantjes op je kavel zetten en je oogst verkopen.
Voor tuinieren moet je plantenbakken kopen toch? Opgraven ga ik eens researchen, heb ik nog nooit gedaan. Thanks!
Kan ook gewoon in de grond! Dan leg je de bloem of vrucht op de grond en als je er op klikt dan krijg je de optie planten
Bij mij was de melk eerste dagen ook matig. Toen telkens opnieuw chocola gegeven en gemolken tot ik een excellente had. Begon daarmee ook op zondag en kreeg toen woensdag een excellente. Zorgde ook telkens dat de koe overal blij mee was maar geen idee of dat mee werkt.
En ik vind dat ook gek van de wedstrijden want ik kijk dan wel wat andere inleggen en dat zijn dan echt flut dingen en alsnog winnen zij.
Ah ok dan doe ik dat zo!
Jaa echt gek. Zag ook optie dat je de jury om kon proberen te kopen maar durfde ik niet aan
Oh wat goed! Ga ik doen!
Haha ik durfde dat ook niet nee! Kreeg na een tijdje wel de optie om ze complimenten te geven voor het organiseren van het feest ofso, dus dat maar de hele tijd gedaan haha.
@Nysmn als je je kip heel blij houdt en telkens aandacht en eten geeft, kan ie ook gouden eieren leggen. Ik heb al een aantal keer hatchable gouden eieren gehad daardoor, die kan je kip dan uitbroeden en krijg je een gouden kip Dus het hoeft niet per se met zo’n snack
Ik heb zomervakantie en zit beetje ziek thuis al een week en sinds ik deze uitbreiding gekocht heb ben ik gewoon zo’n 8 uur per dag aan het simsen paar dagen geleden lag ik in bed en dacht ik dat mijn laptop met sims nog aanstond omdat ik nog steeds het muziekje van sims hoorde… stond gewoon uit
Oh wauw! Ja had echt superveel kippen (16 ofzo) die steeds wegliepen want was gewoon teveel. Nu zijn er al heel veel dood. Denk dat ik gewoon ze allemaal ga inruilen voor vlees (oeps) en dan 2 nieuwe hanen 2 nieuwe kippen zodat ik die wat meer aandacht kan geven
Love konijntjes en kuikentjes
Hoeveel kippen hebben jullie?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
0 stemmers
En hanen?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
0 stemmers
Weet iemand of er binnenkort weer sale is?
Schrijven en dan boeken uitgeven werkt ook heel goed!! Ik had met een mega moestuin + boeken schrijven al heel snel genoeg geld voor een tiny house
Zo’n geldboom maakt je echt rijk. Heb 45.000 simoleons nu
Ik heb een middernacht lekkernij gekregen van mijn zwerm vogels. Als ik deze voer aan mijn kip wordt het een evil-kip toch??
Jup maar zo evil zijn ze niet. Had n filmpje gezien van James Turner en de kip ziet er evil uit maar is verder normaal en poept obsidian eggs uit