Simstopic #2

image
Ik ben ook gezwicht. Het downloaden gaat alleen heel traag. Nu wil ik spelen. :face_with_symbols_over_mouth:

9 likes

Jaa auto veroudering ook aan. Wel gek om ze dan opeens O oud tw zien worden als je er niet mee speelt haha.

Trouwens, je kan klusjes doen voor dorpelingen toch? Heb er denk ik al 6 gedaan bij verschillende mensen maar er staat bij dat je na 3 klussen een gewaardeerd gemeenschapslid bent? Nooit iets van gehoord ofzo?

1 like

Jaa klopt! Ik heb al best veel klussen gedaan maar dat nog niet gezien. Kreeg je daar een melding van?

Ja same… staat bovenin als je je aanmeldt bij zo’n nieuwe klus. Maar heb er zeker meer dan 3 gedaan en niks over gehoord, jammer en raar.

1 like

Mijn rags to riches boederij, merk dat de challenge er nu wel af is want het geld stroomt binnen.

16 likes

Wat een schattig boerderijtje!

Iemand enig idee hoe ik screenshots weer kan laten werken dat ze komen in mijn folder? Doet het niet meer

Als ik repair game doe, verlies ik dan iets? Cc ofzo?

Wanneer je nietsvermoedend een dutje doet…

20 likes

geen idee eigenlijk, kun je helemaal geen screenshots meer zien?

Ik maak ze, ik kan ze ook nog wel zien in het spel zeg maar, maar niet in de folder waar ze altijd kwamen dus kan ze niet uploaden enzo :cry:

1 like

Hahaha hij is zo creepy, nu al helemaal :joy:

Hebben jullie al eens die braderiewedstrijd gewonnen? Ik nog geen een keer gewoon, wel 1 x 2e plaats maar heb denk ik al 10 keer meegedaan en elke keer met producten van ‘uitstekende kwaliteit’ en gewoon nog nooit gewonnen :cry:

Mijn (hoogzwangere) sim heeft met hem geflirt en heeft nu twee wensen: zoenen met Lappie en Ojaa met Lappie. echt…waarom :’)

6 likes

Ja, een keer met een gouden wolletje dat ik van een wild konijn had gekregen. Maar niet zelf met gewassen, ook al waren ze perfect.

Ohh oeh hoe heb je die gekregen dan?

Die krijg je als je een band met ze hebt en dan -geven- dan staat er ook cadeau ontvangen volgens mij. Dacht dat het wel random is wat je krijgt.

Oh nice. Ik woon dus in het dorp en die konijnen heb je alleen in bramblewood toch?

Je kan ook zo’n hol kopen, dan heb je ze bij huis.

1 like

Oeh gaaf! Dat wil ik wel.

Echt kut mijn kavel is te klein voor een lama erbij maar heb ook niet genoeg geld om te verhuizen

Jaa heb hem twee keer gewonnen! 1x met een grote pompoen en 1x met chocolademelk van de koe, die had ik een chocolade treat gegeven. Chocolademelk is blijkbaar rare stond erbij dus misschien kan je dat proberen! Maar heb ook regelmatig verloren haha, of niet gewonnen.

2 likes

Ik heb een keer gewonnen met mijn gouden kip!

2 likes