Kun je ook bij andere sims jatten? XD ik voorzie ineens een extra manier voor mijn rags en riches…
Ja! Dan moet je ze de eigenschap kleptomaan geven en dan kan je bij andere mensen thuis voorwerpen stelen
Tiny living lijkt me ook leuk ja! Wat vind je leuk aan laundry day? Lijkt me alleen extra werk haha
He jammer! Die heb ik niet. Maar misschien voor een toekomstig kind van deze…
Haha ja het helpt wel als je een schoonmaker hebt, die doet dan ook de was. Maar ik vind het wat realistischer worden ervan! En leuk dat je wasmand voller wordt, je kan het ook buiten hangen, je sim wordt blij van schone kleren. En vind de meubels en accessoires die erbij horen ook leuk!
Wel leuk hoe je het zo omschrijft eigenlijk. Ik gebruik het echt nooit want gedoe
Ik ben best trots op mijn eigen bij elkaar gespaarde boerderij! Sim heeft intussen een kind, en die gaat de boel overnemen als ze ouder is.
Merk wel dat ik toch meer neig naar bouwen. Haal daar denk ik toch de meeste plezier uit. Of het begin van Rags to Riches. Maar op een gegeven moment hebben ze een huis en dan vind ik het wel klaar ofzo.
Ik vind de nieuwe uitbreiding zooooo leuk! Maar het kost wel veel tijd die dieren verzorgen. Enige wat minder leuk is dat mijn planten ineens sneller dood gaan met tuinieren? Omdat ik tijd tekort kom. Nu ben ik maar een tuinier clubje begonnen waardoor iedereen m’n gewassen komt verzorgen als ik een bijeenkomst plan. Win-win.
Dat clubje, is dat via de uitbreiding Get together of kan dat met Cottage living zelf? Die eerste heb ik niet namelijk, maar lijkt me wel leuk (en handig idd) om zo’n clubje te kunnen starten
Volgens mij met de uitbreiding Get Together inderdaad. dan heb je een kopje clubs/verenigingen. Je kan er zelf 1 maken of bij een club aansluiten.
Hele mooie boerderij!
En wow @loviedovie vet goed idee. Die patch helpt bij mij trouwens ook erg goed. Alleen zo irritant dat je telkens elke plant apart moet bemesten, ben daar zo lang mee bezig
Ooh wauw ziet er echt tof uit!
Ja duurt echt lang!
Mijn screenshots slaan op de een of andere manier niet meer op. Dus hierbij een printscreen van mijn eerste koe! Moest even puzzelen met de kavel en de kipjes verplaatsen maar het is gelukt. Ik ben eigenaar van Gertrude.
Zo ziet de kavel er nu uit, gewoon zo’n leuk kant-en-klaar huisje. Ik heb met de beloningspunten een geldboom gekocht, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Tuinieren steeds verkopen verdient echt supergoed zeg, ze is nu ook tuinieren level 10 en met het tuintje dat ik heb (niet eens zo supergroot) verdient ze gewoon 1000 per oogst.
Wil met het geld dat ik van die geldboom krijg een winkel opstarten, weet nog niet welke, en misschien verhuizen over een tijdje want wil eigenlijk ook wel een lama erbij en zo past dat niet.
In welke gezinssamenstelling spelen jullie het liefst? Ik heb dit keer dus een kind geadopteerd en vind dit eigenlijk perfect. Babies en peuters vragen zoooveel aandacht en een kind kan gewoon helpen. 2 ouders en een baby vind ik eigenlijk gewoon teveel om mee te spelen. 2 sims vind ik goed.
- Beroemder worden maar ontslagen
- Geen verandering
0 stemmers
Wat is leuk? Sim zit wel prima qua werk verdient nu 340 simoleons per dag. En haar tuiniervaardigheid is 10 (ze is tuinier)
Ik heb zelf beroemdheid altijd uit staan omdat dat irritant is, dus ik kies meestal voor de saaie optie
Ik heb gekozen voor wat reuring in de tent en een carriereswitch. Ze wil nu actrice worden
Wat tof je huis! Ik speel zolang mogelijk zonder kids om mijn sims hun leven op orde te krijgen. Maar als een sim of sims stel heel leuk is dan wil ik wel hun legacy voort zetten dus dan komt er meestal wel een kind.
Alhoewel bij eentje had ik woohoo voor een baby gedaan, die vent stapte uit bed en werd ineens een oudere. Toen dacht ik ok dit gaat niet werken met mijn jong volwassen sim. Kreeg ze een andere relatie maar moest nog bevallen werd een tweeling. Daarna dacht ik nog 1 baby dan met haar eigen partner. Ook weer een tweeling Dus met dat gezin speel ik niet meer want I can’t twee baby’s en twee peuters
Waauw echt moeilijk dat. Zoveel werk.
Doen jullie eigenlijk levensduur sims kort, normaal of lang? Ik heb lang want anders vind ik jongvolwassen zo snel voorbij gaan enz.
En auto verouderen van andere sims?
Ik heb het op normaal staan. En ik heb auto veroudering voor andere sims behalve gespeelde huishoudens aan staan. Anders werden die voor mijn gevoel maar niet ouder. Helemaal met sims die ze random tegen kwamen en vrienden mee werden.
Ik vind wel irritant dat ze dagen in de rouw zijn om iemand die ze 1x hebben gesproken.
Hoe heb jij het staan?