Simstopic #2

Hierbij weer even de reminder dat als je keys van onofficiële sites koopt je geld heeft aan hackers die andere onschuldige mensen duperen. Bijna altijd halen deze sites de keys namelijk met gestolen creditcards.

Mijn inziens kan je dan beter voor een (minder legale) manier kiezen waarbij je geen consumenten dupeert.

6 likes

Oh echt? Dat wist ik niet, wat erg. Gek ook dat die sites dan wel zo’n slotje hebben van safe & secure enzo en goeie beoordelingen op trustpilot etc. Maar welke andere manieren zijn er dan nog?
Heb m nu al gekocht via origin trouwens gewoon

Bij Origin zijn ze afgeprijst ook altijd 20 euro (alleen zal cottage living nog niet bij de volgende sale zitten)

Ik vind deze trouwens echt de volle prijs waard!

2 likes

Behalve steam of origin of wellicht andere officiële sites die ik niet ken zijn er geen legale manieren om aan de Sims te komen waarbij je mensen niet dupeert.

Natuurlijk zijn er wel manieren die niet legaal zijn maar het lijkt me dat we dat niet hier op dit forum bespreken.

Edit: Niet schuldig voelen als je geen idee had, dit is helemaal geen algemene kennis daarom probeer ik het regelmatig te droppen.

3 likes

Ja klopt! Doe ik ook vaak en wellicht dat ik dan nog eens get together, eco living, snowy escape ofzo ga doen want heb echt nog niet zoveel uitbreidingen.
Ben benieuwd ben m nu aan t downloaden

Ik heb:

• Seasons (favoriet)
  • Cats & Dogs (favoriet)
  • City Living (favoriet)
  • Get Famous
  • Get to Work (doe ik echt helemaal niks meer mee, was leuk voor 2 x spelen)
  • Island Living
  • En nu dus Cottage Living

En van Game Packs

• Parenthood
  • Realm of Magic

Als jullie hiernaar kijken, is er iets wat ik echt nog mis?

3 likes

Dat is heel herkenbaar ja, het is ZO verleidelijk om zo’n aanbieding dan toch maar te kopen. Terwijl die prijzen eigenlijk niet normaal zijn als je ze bij elkaar optelt :sweat_smile:

2 likes

Jaa dan gaat het nergens meer over! En ook als ik bedenk wat ik aan sims 1 & 2 nog heb uitgegeven. Sims 3 had ik volgens mij alleen base game of base + 1 uitbreiding daarna heb ik heel lang niet gespeeld meer.

Eind augustus mag ik pas weer een bundel aanschaffen :laughing:

1 like

Ik heb landelijk leven gekocht, een huisje daar kunnen kopen en nu wil ik klikken op die grond om zo’n enorm gewas te kopen, maar de zaadjes komen niet in mijn inventaris? geld gaat er wel af maar de zaadjes zijn niet zichtbaar…

Oh en zelfde geldt voor kippen

2 likes

De kippen zitten in je kippenhok. Als je er op klikt kan je de kippen naar buiten roepen.

En voor de zaden zit er geen bus in je inventaris?

Nee allebei niet, ze zijn er gewoon niet! Maar heb gegoogled en kan aan de UI extension mod liggen dus die ff verwijderd uit mn game en nu opnieuw proberen

Yay gelukt!!! Toch altijd zo’n gedoe met die mods en cc pff

4 likes

Ik ben begonnen met de 100 babychallenge. Mijn Sim is zwanger maar ik weet niet van wie want ze heeft het met 3 buurmannen op een dag gedaan :cowboy_hat_face:

15 likes

Oké, hoe zet je de deur voor hem op slot? Kan hem namelijk niet aanklikken als specifiek deur voor hem op slot doen. Kapot irritant hoe die rondloopt haha.

Ik sluit mijn deur voor iedereen behalve huishouden. Mijn huis is nu toch alleen nog maar een bed + wieg + keuken + badkamer dus ik hoef geen sims in mijn huis :joy:

2 likes

Oo Jaa, slim! Ik wil andere Sims wel naar binnen laten nu dus heb patch in mijn tuin met hek gezet en die deur op slot gezet. Ook wel handig want kan niemand mijn planten pakken, laatst ging een vriend al mijn rozen plukken :unamused:

2 likes

Oh dat is ook een oplossing ja! Ik wist niet dat andere sims je oogst kunnen jatten :scream:

1 like

Jaa, dat wist ik ook niet! Daar gingen mijn dure rozen haha.

Schrok mij echt de pleuris :joy:

6 likes

Lekkere vriend zeg! Die heeft een enkeltje piranhavijver verdiend

3 likes

Vind het echt een leuke uitbreiding zeg! Vooral die braderie op Zaterdag steeds, kijk de hele simsweek uit naar Zaterdag!

Kleine fotospam:

Ik weet niet waarom maar heb vandaag nog meer screens genomen en die zijn opeens nergens te vinden. Wat een gedoe zeg, mrja,

13 likes

Ik vind Tiny living en laundry Day leuke toevoegingen!

1 like