Oh dat kleed bij de bank is zo leuk!! En de bank ook!! Banken van het spel zelf vind ik zo lelijk dus die download ik ook altijd haha
ohhh zo leuk. Waar is dat dekbedovertrek van. Ik heb inmiddels ook al veel meubels van Peacemaker. Echt favoriet. Past ook mooi in het spel!
Oh edit: lezen is ook een kunst!
Ik ga even mijn printscreens uploaden.
Dankje! De deken komt uit deze set! https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-sets-objects-adultbedroom/title/bedroom-jasper-pt-1/id/1431930/
Ik ben een nieuwe familie gestart. Zonder geld cheats. Dus stukje bij beetje knap ik het huis op.
Hierbij wat printscreens! Sommige een beetje uit een rare hoek maar zo staat het meeste erop. Een vak apart dat printscreens maken.
En bonus:
Leuk! Ik heb niet veel CC wat betreft interieur. Ik heb daar t geduld niet voor ofzo om alles uit te zoeken. Misschien eens een avondje tijd voor maken want hetgene wat ik wel gebruik ik heel vaak waardoor alles op elkaar lijkt haha.
Dankje!!
De meeste meubels van mij zijn van peacemaker. (Te vinden op een eigen tumblr). Dit zijn vaak paketten met vanalles erin. Dus bijv. 2+3 zits bank, stoel, salontafel, tv meubel, lampen, plant, schilderij. Scheelt een hoop downloaden
Mijn nieuwe Sim leeft nu ook op een budget, super kaal huis voor nu , en ik heb de Risky Woohoo en Try For Baby chances mods geïnstalleerd, ben benieuwd!
Origin heeft weer sale op Sims 4 (ook expansions btw!), maar ik denk niet dat mn MacBook pro uit 2011 het aankan hij is ook een keer vastgelopen toen ik aangestoken werd door dit topic en Sims 3 ging spelen
Sims 3 is wel veel zwaarder dan 4. Mijn pro uit 2013 doet het in ieder geval prima.
Mijn macbook air uit 2015 trekt sims 4 echt supergoed!
Aah ik wil zo graag stedelijk leven, want appartementen. Maar eigenlijk speel ik het te weinig om er nu weer 20€ aan uit te geven.
Op mijn macbook uit 2012 doet de sims 4 het ook dus ik denk dat jouw macbook het prima aankan
Tot nog toe vind ik dat de leukste uitbreiding!
Door deze screenshots wil ik simsen, is dit sims 4? Ik zie mezelf hier al helemaal wonen.
Yes! Sims 4, dit is een appartementje in de stad. Ik speel opeens ook weer super veel sinds ik allemaal meubels heb gedownload
Mijn macbook uit 2011 kan Sims 4 prima aan, dus misschien het proberen waard.
Het is wel echt een hele leuke uitbreiding! Misschien ga je het meer spelen wanneer je meer opties hebt in het spel? Dat heb ik altijd.
Welke expansions, game packs en stuff packs heb jij?
Expansion Packs
- Get Famous
- Seasons
- Cats & Dogs
- City Living
- Get Together
- Get to Work
0 stemmers
Game Packs
- StrangerVille
- Jungle Adventure
- Parenthood