Simstopic #1

Ik heb zonet Strangeville uitgespeeld in ongeveer 2 uurtjes, ik vond het wel leuk! Werkt een beetje op dezelfde manier als Get to work vind ik. En ik vond het ook een beetje op stranger things lijken inderdaad! Wel jammer dat je in 2 uur klaar bent

Wow 2 uur! :scream: Was me denk ik ook wel gelukt als ik niet was opgegeten :joy:

Ja ik spoel veel door hoor, vind anders dat die Sims zo langzaam bewegen haha. Heb trouwens wel 1x motherlode gebruikt maar verder geen cheats voor behoeften

Ik heb veel meubels van Peacemaker. Heeft alles op tumblr staan. Heeft veel mooie meubels vind ik die ook mooi in het spel passen! Heeft per meubel ook veel kleurenopties.
Je kunt bij hem ook in paketten downloaden. :blush:

2 likes

Thanks, ga die ook even uitchecken.

Ik kreeg via Insta stories een advertentie dat Oirigin nu tijdelijk allerlei kortingsacties heeft. Dus heb na jullie enthousiaste reacties gelijk stedelijk leven gekocht! Ben benieuwd.

1 like

Hahaha ii wist niets hiervan! Ij wil echt die geheime plekken ontdekken

2 likes

Nog een vraag: hoe maak jij zulke mooie screenshots van je huis? Ik ken alleen de gewone screenshot optie, maar als je dan bv je muren omhoog hebt krijg je niet alles in beeld omdat de ruimte te klein is. Is dit een andere functie?

Ik vind het trouwens heel leuk om huizen en interieurs te zien :smiley: dus als meer mensen dat willen delen?

Ik maak de printscreens in ‘leef’ modus en pauzeer dan de game op een goed moment. Dan zoom ik best ver in zodat de camera lager komt en dan dan verberg ik de interface met tab, en kun je de camera nog beter positioneren, door iets in te zoomen en/of een beetje naar achter of voren te gaan met de pijltjestoetsen (W S A D). En dan plak ik de printscreen zelf in paint!

Ik hou ook echt van het zien van Sim interieurs en het liefste koop ik een pand om dat helemaal te ‘renoveren’ zonder te veel aanpassingen te maken in het originele gebouw :laughing:. Dit weekend gaan de kinderen uit huis, en dan heb ik weer nieuwe renoveer projecten, haha.

4 likes

Thanks voor je uitgebreide uitleg! Ik ga het eens proberen

Hoe gaat het met diegenen die de 100 baby challenge deden? Ik volg de video’s op Buzzfeed en twijfel soms of ik er niet ook aan zou beginnen, maar lijkt me te stressvol en ik heb geen geduld :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ben in middels aangekomen bij de tweede generatie ‘Supermom’, Ze is op dit moment zwanger en in totaal zijn er 22 kinderen geboren. Bij de eerste moeder ging ik heel hard met het verkrijgen van kinderen, namelijk constant het huis vol hebben met maximale gezinscapaciteit en de kinderen zo snel mogelijk door laten stromen naar de volgende fase. Maar dat was wel echt stressen dus doe het nu wat rustiger aan. Merk wel dat ik soms graag rustig wil simsen in plaats van constant dit hectische leven. Maar ik ga gewoon door, vind het wel een leuke uitdaging.
En wat ook lastig is, is het onthouden wie al eens een vader is geweest. Ik had een fout gemaakt en heb nu een vader waar mijn eerste generatie mee is gegaan wederom gebruikt voor generatie twee :grin: Iemand tips daarvoor?

1 like

Mijn tweede matriarch gaat straks met pensioen. Teller staat nu op zo’n 60 kinderen. Mijn stamboom is ook waanzinnig. Zodra een kind uit huis gaat, zet ik ze uit de gespeelde huishoudens zodat ze volledig hun gang gaan: muchos babies.

Verder voltooi ik veel levensdoelen, dat deed ik eerder nooit. Dat is leuk om te doen en levert weer punten en eigenschappen op die het leven makkelijker maken. Denk aan ‘nooit moe’ of ‘zelden hongerig’. Ook chill: deze eigenschappen zijn erfbaar. Dus soms heb je een kind dat niet hoeft te eten of super snel leert. Of vruchtbaar is haha.
Ik durf het niet goed te bekennen, maar ik vind het nog steeds een leuke uitdaging. Er zijn al veel simsuren ingekropen :speak_no_evil:

8 likes

Wat wel sneu is, is dat iedereen continu verdrietig is. Er sterven familieleden aan de vleet. Huilen in bed is standaard ritueel na iedere activiteit. Ik doe wel mijn best iedereen op te vrolijken.

6 likes

Ik hou van dit soort chaos in de sims

2 likes

Haha lastig, ik heb per ongeluk ook 1 donor 2x gebruikt. Vuile woordkeuze, maar wel gepast. Ik dacht dat ik zijn broer had, niet dus. Ik hou het bij in een lijstje op mijn telefoon. Doet mij denken aan kuslijstjes van vroeger haha. Ze hebben ook zulke vreemde namen:

5 likes

Wat leuk! Ik ben zo benieuwd hoe zon stamboom er dan uitziet. Kan je daar eens een screenshot van makenv

Behoorlijk chaotisch. Zoveel kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen:
afbeelding

24 likes

woooow al die dooien. Heb je nog wel mannen over nu of is iedereen al opa ondertussen? Respect voor je geduld hahaha ik was er na 4 kinderen klaar mee

Op de een of andere manier blijf ik onbekende mannen tegenkomen die geen familie zijn. Waarschijnlijk zitten er wel mannen van (achter/klein)kinderen tussen haha. De Sims produceert meer Sims dan ik met mijn sim. En ik durf geen opa’s meer aan de haak te slaan, sinds ik weet dat ze sterven van veel seks.

2 likes

Dit is het appartement van een van de tieners die nu uit huis is gegaan.

Voor en na

Ben super blij met het behang en meubels van Peacemaker, de vloeren en ‘book conversions’ van Mio-Sims en ‘thorne bedroom’ van MXIMS! :grimacing:

29 likes