Simstopic #1

Ik kom ook even mijn Sims showen inclusief verhaal, wel in spoiler, want veel screenshots haha.

Mijn Sim

Dit is Sierra Mojave, super originele naam, thanks to Apple. Ze is net naar de stad verhuisd en is daar student op de (niet bestaande) kunstacademie. Ze is super creatief, houd van schilderen, fotografie, zingen en gitaar spelen. Qua uiterlijk is ze erg alternatief en houdt vooral van street wear achtige dingen. Ze heeft in de stad een vriendin gekregen genaamd Sarah, ook student aan de kunstacademie. Sarah wil schrijfster worden en is qua uiterlijk juist heel erg schattig en lief.
Dit is Sierra;

Dit is Sarah:
54
Sierra’s studenten kamertje:

Sierra maakt graag foto’s en schilderijen van haar vriendin. (janken om het feit dat er een lelijke kabouter op de foto staat???)

En ze hebben net samen een leuk liefdes festival gehad (daar is het schilderij ook gemaakt)

Dat was het :smile:

@anon44972210 JA! Maar ik heb haar een andere broek aangegeven en toen was het geloof ik weg. Thank you!

10 likes

@Gebruikersnaam Mooie kleding heeft je Sim!

Ik ben met mijn Sim verhuisd naar een nieuw pand en ben het nu opnieuw aan het inrichten, de rest van het huis is nog niet af, maar dit is alvast een sneak peek van de keuken:

28 likes

Grrr, mijn Sims reageren niet meer op mijn opdrachten. Ze staan heel lang te koekeloeren voordat ze iets gaan doen (wc gebruik bijvoorbeeld). Ik had hier eerder geen last van. Ik heb het spel net gerepareerd, maar dat werkt ook niet. Iemand tips?

2 likes

Ik heb dit ook heel vaak! Superfrustrerend.

1 like

Bij mij helpt het om ze een andere outfit aan te trekken!

Ik heb het geprobeerd, maar helaas :pensive: Zou Het kunnen zijn dat ik een te groot huis heb gebouwd? Dat mijn computer het niet trekt?

Bij mij helpt debuggen altijd. Shift indrukken en dan op je sim klikken, vervolgens op debug klikken.

Ik heb dit sinds de terreinupdate samen met die stomme timebug. Heb het ook bij elk huis in elke wereld, CC of geen CC. Denk dat het gewoon een bug is van Sims en dat het bij een volgende update weer beter wordt. Hoop ik dan.

1 like

Ik heb Sims 4 weer gedownload, heb het eigenlijk vooral veel als kind gespeeld en nooit met downloads. Nu zie ik dat jullie allemaal supertoffe huizen, meubels en kleren hebben, is dat allemaal gedowload? Zo ja, hoe werkt dat precies? Is dat per onderdeel of in pakket? Via welke websites? Normaal ben ik altijd vrij snel op Sims uitgekeken, maar ik denk dat dit het leuker maakt!

Oh en die uitbreiding stedelijk leven, waarbij je ook in appartementen kunt wonen, die lijkt mij heel leuk! Raden jullie die aan?

Stedelijk leven vind ik idd de leukste uitbreidingspakket. De appartementen en evenementen maken het spel echt wat leuker. Seizoenen is ook heel leuk. Ouderschap (?) Gebruik ik ook vaak. Verder kan je alles beter in de uitverkoop kopen

1 like

Ja, leukste uitbreiding! Die appartementen zijn leuk en de wereld ook.

https://www.google.com/amp/s/nl.softonic.com/artikels/de-sims-4-zo-installeer-je-mods%3Famp=1

Hier staat de uitleg van mods installeren. Echt heel simpel: downloaden, uitpakken, .package bestand in je (zelfgemaakte) mods map in de Sims 4 en dan inschakelen in het spel zelf.

De site die daar gegeven wordt (modthesims) en ook Tumblr vind ik handig voor spullen/kleding/haar etc!

1 like

http://modthesims.info/m/7375828
Ik heb voor het eerst CC gedownload, want ik wilde IKEA meubels. Deze persoon maakt meubels uit de Sims 2 na. Hopelijk is het mooi. Ik ga het zo proberen

Dankjewel. Ik ga het straks even proberen!

Ik heb hier ook vaak last van, superirritant! ik ga je tip ook proberen!

@Vaiana Werkt de Ikea mod goed?

Ik heb de SNBank mod geïnstalleerd, zodat ik geld over kan maken naar andere sims! Super handig vind ik het, maar heb er wel voor betaald via Patreon, omdat het anders niet lukte om geld over te maken naar andere huishoudens of personen.

Inmiddels heb ik het huis verder ingericht, heeft mijn sim wat geld gespaard en verwacht ze samen met haar man een kind:

Het huis

De meubels en kleding komen van The Sims Resource

14 likes

Ahh super leuk! Download je de meubels en kleding echt per stuk? Of kun je ook sets in dezelfde stijl downloaden? Per stuk lijkt me zo tijdrovend.

Ik heb de schoenen en kleding per stuk gedownload, maar de meeste meubels heb ik in sets gedownload.

Dit zijn een aantal sets die ik heb gedownload:

Deze ramen vind ik zo mooi! Maar je moet dan de set ook downloaden voor de lage en hoge muren.

En de meeste schoenen komen van deze gebruiker:
https://www.thesimsresource.com/artists/MJ95

3 likes

Oh wauw, mooie dingen! Thanks voor het delen!

1 like

Ja gelukkig wel! Ben super happy met mijn Scandinavische appartement :grin: