Ik vind die wellness en sport allebei heel leuk want die hebben leuke activiteiten en ook meubels die mijn smaak zijn.
Strangeville ziet er zo leuk ui!
Mijn top drie van game packs is Ouderschap, Wellnessdag en Jungle avonturen.
Ik heb zooo gelachen en zoveel zin om te simsen nu.
Jaa graag!
Ja heel graag!
En ik wist niet dat je het kan uitspelen, wat bedoel je daarmee? Dat je a la Get famous helemaal bekend bent geworden oid?
Bedankt voor de review! Aan de ene kant klinkt dit ontzettend vet, maar ik ben bang dat ik het een paar keer speel en er dan wel mee klaar ben
Gaaaaaaaaaaf. Weet alleen niet of ik hem ga kopen. Misschien eens met een goede aanbieding. Mijn sims gaan bijv. ook nooit meer op vakantie en dan is het toch wel zonde.
Klinkt echt heel leuk!
Bedankt voor je uitgebreide review!
Ik heb de nieuwe game pack gedownload en ik ga zo spelen wanneer mijn tweede tiener volwassen is geworden
Waarom schrikken alle sims van mijn Sim?
Ze schrikken en krijgen een denkwolkje met het hoofd van mijn Sim. Wat betekent dit
Ik ben al megalang (2 weken ofzo lol) met hetzelfde gezin aan het spelen, dat doe ik echt noooit. Meestal maak ik een sim, bouw ik een huis, speel ik er een uurtje mee en begin ik de volgende keer weer opnieuw. Heb door het spel heen wat screenshots gemaakt waarin je het gezin ziet ontstaan (ben nu bij de 4e generatie, adopteer steeds een kind met de jongvolwassene en laat die opgroeien tot jongvolwassene en dan weer adopteren). Speel zonder cheats voor het eerst!! maar heb mn OG sim wel al 2 keer een verjongingsdrankje laten drinken dus die leeft nog steeds. Drop ff wat foto’s in een spoiler
Samenvatting
Eerste huis
Kind is gegroeid! Geen idee meer hoe ie heet eigenlijk
Verhuisd naar een groter huis en een baby geadopteerd
Huis is inmiddels ingericht, peuter ligt op de bank te tukken en oma wordt grijs
Peuter is inmiddels opgegroeid tot jongvolwassene met behoorlijke memmen
en oma’s haar is nu roze
De derde baby is nu net verjaard naar kind, zal volgende keer ff wat screenshots maken van het nieuwe huis enzo
Is er een manier om ze niet meer bang te laten zijn van onweer? Het onweert nogal vaak in mijn spel en alle Sims zijn er bang voor.
Je kan ze de trait storm chaser geven, dan zijn ze niet meer bang voor storm en onweer!
Er zit een fout in een van mijn gezinnen geloof ik. Als ik dan het spel probeer op te slaan om weer naar wereldbeheer te gaan, vliegt het hele spel er uit en is het alsnog niet opgeslagen. Iemand die dit herkent? Ik heb alle mods inmiddels verwijderd en de mccc geüpdatet.
Oh dankje! Dat ga ik de volgende keer gelijk doen. Dit en die stomme monsters onder bedden vind ik echt heel erg vervelend.
Heeft je Sim een cc broek aan?
Haha die monsters zijn ook kut ja, maaaar er is een lamp in de lampensectie met 3 van die poppetjes erop en als je die boven ‘t bed plaatst, zijn er geen monsters meer!
Die heb ik echt in elke kinderkamer hangen, haha
Omg lifesaver
Ik heb nu een kind die zelf tegen dat monster kan praten en ‘m kan zeggen dat ie moet optyfen, dat vind ik al heel fijn want dit had ik ook nog nooit gehad