Deze heb ik een half jaar geleden weer uitgespeeld op mijn gameboy haha, echt mijn favoriet
Ha ik dacht al! Kon me herinneren dan mijn sim dan heel veel moest trainen om promotie te krijgen
Oooh ik vond Strangetown echt geweldig in de Sims 2! Ik vind het ook af en toe wel leuk om zo’n verhaallijn te spelen, net als bij Medieval. Ik hoop alleen niet dat je dit maar 1 keer kan spelen, maar ik dacht iets te lezen over dat er meerdere rollen zijn die je kan aannemen? Ben in ieder geval heel benieuwd!
Wow, long time no see hahaha! Ik vond het echt niks aan (maar snapte dan ook niks van de gameplay of iets )
Het is een stad en geen vakantieplek.
Ben echt zo benieuwd naar deze gamepack!
Ziet er niet extreem groot uit…
Huh ook een heel ander soort design.
Ik ben bezig met die 100 baby challenge maar ik heb per ongeluk gecheat. Ik dacht ik laat mijn matriarch trouwen met father winter (daar was ze al zwanger van) want die zal wel lekker rijk zijn. Nu is hij ingetrokken (met idd, zijn geld ) en heb ik hem opgesloten in een klein hokje zonder deuren en wacht ik tot ie dood is. Alleen nu lees ik net dat matriarchs niet mogen trouwen zolang ze vruchtbaar zijn. Shit.
Ik speel wel lekker verder haha. Op weg naar de vijfde baby.
Is Get Famous het waard om de volle pond voor te betalen?
Ik vind zelf van niet, heb hem sowieso met korting gekocht. Ik heb een paar keer die acteercarrière gespeeld, maar ja ik laat niet alle Sims de acteercarrière doen. Verder is de nieuwe stad ook niet echt groot, dus daar speel ik ook niet heel veel in. Het is een beetje meh…
Ik ga ook mee met wachten op korting! Het is een vrij kleine wereld en ik merk dat ik na het spelen met een generatie beroemdheden een beetje gek word van de fans en paparazzi waardoor ik de uitbreiding weer opzij zet.
Sowieso zijn die packs vaak in de aanbieding, dus ik zou echt wachten.
Bedankt iedereen! Ik zat namelijk echt heel erg te twijfelen. Ik houd Origin voorlopig in de gaten
Thesimsupply heeft net een video geupload waarin hij strangerville speelt. Ik ga ‘t nu kijken want ben uiterst benieuwd naar de gameplay haha.
@Karl_Lagerfeld
Ik blijf me afvragen hoe jouw MacBook The Sims & uitbreidingen trekt?
Ik heb hele ding leeggehaald en nog niet genoeg geheugen vrij
Heb de 128gb geloof ik…
Euhm ik weet niet eigenlijk? Ik speel wel via origin btw misschien dat dat verschil maakt
Oke ik ben om. Ik wil Strangerville. Vind de combi met de puzzel/mysterie echt tof en doet me zo denken aan de Sims 2 voor de DS.
Ik vind de gamepacks en accessoirepakketen eigenlijk leuker dan de uitbreidingen. Uitgezonderd stedelijk leven.
Welke vind jij het leukst? Wil misschien een bundel kopen op origin