Hm, ik snap er niet echt iets van? Wat krijgen we precies? Het doet me een beetje aan dit spel voor de DS denken:
Meh ik vind dit soort dingen niet zo.
*Maar het is wel relatief nieuw. Minder uitgemolken dan de andere packs denk ik? Plus ze hebben denk ik wel geluisterd want veel mensen misten de ‘rare dingen’ uit de sims 2 in Strangetown.
wtf hahaha
Dit spel voor de DS is nog steeds m’n favoriete spel ever. Vind die nieuwe gamepack er inderdaad wel wat op lijken met de desert enzo haha. Verder snap ik bar weinig van die hele trailer
Jaa vind ik ook! Ik vind het een verrassend pakket. Ik hoop stiekem dat ik er een volwaardige nieuwe stad bij zit (niet zoals bij get famous) en een militaire carrière klinkt ook wel interessant, zoiets is nog nooit eerder geweest (of vergis ik me nu?).
Lijkt meer een los iets zoals sims medieval dan een gamepack waar je langere tijd plezier van kan hebben. Vind die vlechtjes wel echt leuk!
Ja geweldig he? Met die kelder waar je heel veel verschillende dingen kon doen. Denk dat ik m’n oplader weer ga zoeken haha. Speelde je ook The Urbz?
Hahaha ja die kelder met die alienkamer en muizenkamer en de kluis. Weet nog wel dat ik altijd vastliep op het moment dat ik 5 blauwe mechanical dingetjes moest hebben voor de blueprint . Nee heb dat nooit gespeeld, is dat leuk?
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe dit zeg maar samenwerkt of samenhangt met het basis spel. Niet dat straks je hele wereld wordt overgenomen door die freaky kijkende Sims.
Ik heb the urbz besteld voor €5, morgen komt hij hopelijk binnen . Ik heb urbz en Sims op de DS nooit echt serieus (uit)gespeeld, want ik was jong en snapte het niet echt, maar vond het wel geweldige spellen haha
Ja die skills waren vet irritant! Volgens mij kon je online opzoeken op welke tijden ze zichtbaar waren en dan was het bijv. iets als woensdagochtend van 8 tot 9. Ja doeiiii
The Urbz vond ik ook wel heel leuk ja, voor mijn gevoel leek dat er wel een beetje op
Oh leuk! Voor een console of pc? Kan me voorstellen dat ze toen te ingewikkeld waren haha, ook alles in het Engels enzo. Weet nog dat ik wekenlang op zoek was naar een item in “shrubs” en ik had geen idee waar te beginnen gewoon een struik dus
Ik heb hem gekocht voor mijn DS haha, ik heb echt zin om te spelen. Vroeger deed ik maar wat, dan had ik een of ander kraak pand waar ik woonde, en dan vogelpoep wassen of basketballen voor geld, en dan eten uit die skere apparaten
Ik snapte echt niks van de urbz.
Ik deed deze:
Zodra ik weer in NL ben, ga ik echt mijn ps2 ophalen bij m’n pa en thuis sims urbz weer spelen
Waar heb je hem besteld, ik wil het ook weer spelen haha
Jaaaa, squeegee clean! Veel speelplezier alvast
Hmm lijkt post-apocalyptisch, wat cool is. Maar lijkt alsof het een soort plot is waar je vrij snel mee uitgespeeld bent (zoals Jungle Adventures). Twijfel nog over deze.
Hier! Ze hebben hem ook voor andere consoles en ze hebben ook veel andere spellen. Het is een soort tweedehands winkel, geloof ik.
Ik had het opgezocht en blijkbaar zat in Sims 1, Sims 2 en Sims 3 een militaire carrière. Helemaal niet nieuw dus oeps