Simstopic #1

Ik heb net even snel Sims gestart en ik heb de nieuwe items (ondertussen?) wel.

1 like

Kleine update van mijn 100 kinderen challenge: mijn matriarch is net gestorven. Ze heeft zich dood gelachen, ā€œde comedyzender was hilarischā€. :roll_eyes: Maar met 28 kinderen heeft ze wel goed haar best gedaan haha. RIP

28 likes

Ok kom ik weer met een domme vraag. Maar heb die mccc mod geinstalleerd maar hoe gaat die ā€˜aanā€™? Heb niet het idee dat ik nu sims extra dingen kan laten doen :stuck_out_tongue:

Heb je scripts etc aan staan in je spelinstellingen?

Heb ergens aangevinkt dat die het mogen doen, want dat stond uit. Of zou het na opnieuw opstarten pas werken?

Volgens mij moet je dan opnieuw opstarten! Daarna zou je mccc gewoon moeten zien als je op je sim klikt etc.

1 like

Zijn er hier die Sims 3/4 op Macbook Pro spelen? En gaat dat goed?

1 like

Ik speel De Sims 4 op een 13 inch Macbook Pro uit 2015 en het werkt prima! De Sims 3 gaf wel elke keer foutmeldingen bij mij (altijd als ik bijna klaar was in CAS :tired_face:) maar De Sims 4 doet het bij mij zonder problemen!

Oke top! Toch nog maar even sparen dan.

oke sims wordt weer gedownload hier
vinden jullie get famous leuk?
en waar vinden jullie die challenges? ik wil ook challenges doen want anders vind ik het heel snel saai haha

Sorry dat ik zoā€™n noobie ben. Speel al zo lang sims maar nooit costum content of mods gebruikt. Als ik het goed heb gebruiken veel van jullie dus die seks en drugs mod. Maar die is wel heftig toch? Las dat bij iemand de hele buurt met elkaar ging seksen. Of kun je de instellingen aanpassen? Ik zou t serieus leuk vinden namelijk om een draagmoeder te maken voor die Brent en Brant door de jaloezie uit te zetten.

Zijn er ook nog andere mods die jullie gebruiken? En heeft iemand link met uitleg over hoe zoiets werkt?

@Fukaeri ik vind het zoals alle uitbereidingen: op het begin leuk maar daarna snel saai.

*ok ik kijk nu mod filmpjes, vet. Het is gelukt om de MCCC en de Woo te installeren maar dit is geloof ik niet die drugs mod.

Moet je niet juist je laatste dochter gebruiken? Zo had ik het begrepen!

@Jauregui Ik had dat laatst ook, toen had ik de muren blijkbaar lager gemaakt terwijl ik hoge deuren had

2 likes

Heb de update niet bewust gedownload. Maar ik zie nu her en der wat spullen. Ik zag een lamp, plant en nu ook een ronde tafel! Staat verder ook geen symbool bij zoals bij andere packs, ook niet uitgelicht in het geel dus dan is het echt zoeken!

1 like

Ik weet niet of je het al hebt gezien, maar Origin heeft nu korting!! Het basisspel is nu 20 euro ipv 40 (volgens mij hebben ze dat wel vaker trouwens!)

Ik zag ook kleding!

1 like

Ja heb alleen nog geen nieuwe macbook! Duurt ook nog wel eventjesā€¦ oude kan niet eens simpel Photoshop documentje aan, meh.

Haha shit ik probeer die 100 baby challenge te doen, wordt mijn eerste kind al weggehaald vanwege verwaarlozing :sweat_smile: ben zo slecht in spelen zonder cheats

11 likes

Mods zijn heel gemakkelijk ben ik sinds gisteren achter. Die moet je gewoon uitpakken en onder EA - Sims 4 - Mods zetten (als die folder niet bestaat moet je hem even zelf aanmaken met een hoofdletter).
Je moet in het spel zelf in de opties aanzetten dat je met mods kunt spelen. Ik heb gezocht op ā€˜how to install the mcc modā€™ op youtube en het eerste filmpje gekeken. Daar leggen ze het heel duidelijk uit.

Bestanden kun je op Mac gewoon uitpakken via de terminal. (Als je wilt dat ik het uitleg, laat maar weten.)

1 like

Nieuw gamepack :grin:

1 like

Ik ook niet :joy: Ik ben wel excited, maar dat ben ik bij elk gamepack/expansion. Ik ben bang dat het zoā€™n gamepack wordt dat leuk is om 1 keer de verhaallijn te spelen en thatā€™s it.