Zo veel planten, heel leuk!
Mag ik vragen waar je zetel van is? Prachtige combinatie!
Wauw wat een leuke, warme en gezellige woonkamer! En die serre, prachtig!
Speciaal voor dit topic mijn woonkamer een beetje opgeruimd. Ik vind alleen mijn woonkamer te donker door de kleur op de muur en de meubels. Daar baal ik een beetje van, omdat ik juist ook van veel wit houd. En ik zit er sinds gisteren aan te denken om de donkergroene muur bij de bank mintgroen te maken en de mintgroene kleur op de muur bij het raam donkergroen. Dus omgewisseld. Ik vind het gedeelte bij de bank heel mooi, maar een veel te donker geheel.
Wat mooi!
Ben verliefd op de lampen boven je eettafel! En je huis is mooi!
Geen horrorhuis voor mij, ik vind het mooi!
Ik vind het mooi! Waar heb je die grondstoel vandaan met die driehoekige rugleuning? Ik zoek al een tijdje zoiets
Dankjewel! Die heb ik een paar jaar geleden bij de Xenos gekocht, maar die zullen ze niet meer verkopen denk ik. Maar als je zoekt op ‘Thais loungekussen’, dan vind je ze op veel verschillende plekken en in verschillende kleuren.
Wat een prachtig huis ! Ik denk idd dat het zitgedeelte lichter wordt als je de kleuren omwisselt. En je gele eetkamerstoelen combineren dan ook mooi met het donkergroen.
Ja, dat lijkt me dus ook heel mooi met die stoelen. Nu al zin om mijn woonkamer om te toveren. Alleen hoop ik dat het een beetje te doen is om die massale grote muur weer licht te krijgen. Het is echt nog maar een paar maanden geleden dat ik die muur donkergroen geverfd heb haha.
Ja daar dacht ik ook al aan… Misschien eerst met een heel dekkende witte latex overschilderen, zodat dat donkere weg is? Want uit ervaring weet ik dat je dat blijft zien door de nieuwe laag heen. Oja, niet de latex van Karwei nemen, die is echt vreselijk. Ook uit ervaring haha
Ohjee haha. Dat ga ik eerst maar eens goed uitzoeken dan voordat ik het ga doen.
Deze 2 foto’s zijn van maart, vandaar de paaseitjes op tafel
Deze is van zojuist. Mijn Palm is opgegeten door de katten helaas. Ook weet ik niet goed wat ik met het hoekje links aan moet.
Ik ben vooral trots omdat de Salontafel, eettafel + bankje, het tv meubel en de plankjes boven de tv zelf gemaakt zijn
Witte latex van de gamma is wel goed vind ik, heeft ook een of andere prijs gewonnen staat met zo’n sticker op de emmer. Maar een lichte kleur over een donkere kleur ga je sowieso niet in één keer dekkend krijgen meestal, maar goed je moet er wat voor over hebben haha. Ik vond het het wel waard in ieder geval!
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee! Ik noem ze altijd maar huis tuin en keuken katten
Wat een mooie woonkamers!! Veel ook zo origineel en gezellig . Ik krijg dat zo slecht bij elkaar gematched! Ik ga morgenavond foto’s maken
Thanks! Ga ik onthouden!