Kikilondon heeft nu ook 20% korting met de code BFRIDAY20
Ik heb sinds een paar weken heel erg last van haakjes aan de zijkanten van mijn nagels, waardoor uiteindelijk het hele witte randje van m’n nagel scheurt. Heeft iemand een goeie tip om dit tegen te gaan. Ik mag geen nagellak of iets wat daar op lijkt op ivm werk.
wooow hoe hield je ze zo lang? ik wil ook dit soort natuurlijke nagels maar die van mij breken sneller dan een gedroogde noodle
Ik twijfel ook zo’n startersset van pink gellac te bestellen. Je kan 30 dagen uitproberen maar de kleuren zijn zo saai.
Kiki Londen is duurder maar ik heb die french manicure kit helemaal niet nodig. Geef mij dan maar extra kleuren.
(Bron: Lakwerk)
Als we ooit weer naar festivals mogen/kunnen gaan, wil ik graag een keer zo mijn nagels laten doen
Ik wil mijn startersset van kiki london verkopen.
Mocht je interesse hebben, stuur dan even een dm
misschien gekke vraag tussen jullie mooie eigen nagels, maar hebben jullie ervaring met press on nails? of in ieder geval nagels die je bij de drogist koopt? (kom niet op de goede term) wat vind je ervan? blijft het zitten of is het gewoon echt lelijk?
Geen grap. Ik heb wel eens nagels van primark gehad en die zijn echt rete goed. Je hebt de wat basic maar ook de supertrash… voor ieder wat wils. Meer mensen zijn er tevreden over.
Ik heb deze vaker gedragen; kwam toen zelfs eens een keer een meisje naar me toe die nagelstyliste was en vroeg of ik mijn nagels zelf zo mooi had gelakt en met wat
Ff boos m’n moeder appen dat ze betere genen moest hebben
Zeer mooi gedaan!
Ik wil zo graag terug naar de nagelstyliste. Echt fucking corona . Ik heb getwijfeld tussen dit of chocoladebruin voor de herfst.
Tof!! Heb je dit zelf gedaan?
Mooie ring Hou ik echt van, rode nagellak en dan minimalistische gouden ring(en).